1 MAYIS İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir
Bu hafta konuk jüri üyesi olarak Mahmut Tuncer'in katıldığı İşte Benim Stilim yeni bir eleme gecesi ile ekranlarda oldu. Bu hafta bir kişinin daha yarışmaya veda edeceği 1 Mayıs Cuma İşte Benim Stilim eleme gecesinde yaşananlar.

İvana Sert'in muhteşem dansı ile açılışı yapılan İşte Benim Stilim eleme gecesi programı izleyenlere keyifli anlar yaşattı. Sevilen sanatçı Mahmut Tuncer'in de şarkıları ile eşlik ettiği yarışmada bakalım bu hafta kim elenecek ve hayallerine kim veda edecek. Yeni bir eleme gününe gelinen İşte Benim Stilimde bu akşam 1 Mayıs Cuma akşamı yarışmanın konsepti Nostalji oldu ve yarışmacılar nostalji kıyafetlerle sahneye çıktılar. 

1 Mayıs Cuma akşamı eleme gecesi yaşanan, işte benim stilimde bakalım bu akşam kim elenecek. Eleme gecesinde yaşananlar ve kimin ne kadar oy alıp elenmek üzere kimlerin isimleri söylendi gibi merak edilen tüm bilgiler yazımızın devamındadır.

1 MAYIS CUMA İŞTE BENİM STİLİM
ELÇİN ELENDİ
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir
Sizlerde İşte Benim Sitilim yarışması hakkındaki düşüncelerinizi ve söylemek istediklerinizi yorum bölümünden yazarak paylaşmış olabilirsiniz. Yarışmada ki favoriniz kimdir veya yarışmada sevmediğiniz isim hakkındaki düşüncelerinizi diğer izleyiciler ile paylaşabilirsiniz.

İŞTE BENİM SİTİLİM 1 MAYIS ELEME GECESİNDE YAŞANANLAR

İşte Benim Stilim 1 Mayıs eleme gecesinde jüriden en düşük puanı alan Elçin oldu ve elenmek üzere seçilen ilk isim oldu. Ardından da yarışmacılara elemek istedikleri isim soruldu. İşte Benim Sitilim yarışmacıları elenmek üzere hepsi birden Tümay ismini söylediler.

YARIŞMACILAR KİMİN İSMİNİ SÖYLEDİ?

Cerem Tümay gitsin dedi
Şilan Tümay gitsin dedi
Didem Tümay gitsin dedi
Ezgi Tümay gitsin dedi
Büşra Tümay gitsin dedi
Sima Tümay gitsin dedi
Sinem Tümay gitsin dedi
Mihriban Tümay gitsin dedi
Serpil Gülşah Tümay gitsin dedi
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir
Elemeye kalan Tümay ve Elçin için son kararı jüri verdi. Oylamada işte jürinin verdiği oylar ile giden isim;

JÜRİ KİMİN İSMİNİ SÖYLEDİ?

Nur Yerlitaş Tümay gitsin dedi. 
İvan Sert Elçin gitsin dedi. 
Uğurkan Erez Elçin gitsin dedi.
Kemal Doğulu Tümay gitsin dedi.
Mahmut Tuncer Elçin gitsin dedi.


İşte Benim Sitilim'in TV8 ekranlarındaki 1 Mayıs eleme gecesinde yarışmaya veda eden isim jürinin oyuyla Elçin oldu. 

Sizce Bu Hafta Kim Elensin?

işte benim sitilim 1 mayıs eleme, tv8 işte benim sitilimden kim elendi, tv8 işte benim sitilim eleneni kim oldu, 1 mayıs cuma işte benim sitilim elenen isim kim, işte benim sitilim tv8 1 mayıs kim elendi, işte benim sitilimden elenen kim oldu, eleme gecesi işte benim sitilim kim elendi, 01.05.2015 işte benim sitilim kim elendi, tv8 işte benim sitilim benim kim elendi 1 mayıs, 1 mayısda tv8 işte benim sitilim benimde kim elendi, tv8 1 mayıs eleneni, iste benim stilim 3. sezon ilk elenen kim

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top