İŞTE BENİM STİLİMDE 1 MAYIS KİM NE GİYDİ

Bu haftanın son bölümü ile ekranlara gelen İşte Benim Stilim yarışması 1 Mayıs Cuma günü ekrana gelerek eleme öncesi yarışmacılar podyum yürüyüşlerini gerçekleştirdiler. Yıldız savaşları yeni bölüm ile bugün ekranlarda oldu. 1 Mayıs Cuma günü ekrana gelen sevilen yarışmada yarışmacılar yine birbirinden güzel kıyafetlerle sahneye çıktılar. 

Bir haftanın daha sonuna gelindiği İşte Benim Stilim yarışmasında bugün 1 Mayıs Cuma günü yeni bölümü ile ekrana geldi. Hergün gündüz kuşağında ekranlara gelen sevilen yarışmada yarışmacılar değişik konseptler uygulayarak, o konsepte uygun kıyafetler giymeye çalışıyorlar ve jüriden yıldız almaya çalışıyorlar.

İşte Benim Stilimde hergün giyilen kıyafetler izleyiciler tarafından oldukça merak edilmektedir. Bugün 1 Mayıs Cuma günü yeni bölümü ile ekrana gelen İşte Benim Stilimde bugün kim ne giydi ve kimler yıldız aldı gibi merak edilen bilgileri yazımızın devamında bulabilirsiniz.

1 MAYIS İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ>>>

İşte Benim Stilim 1 Mayısta Giyilen Kıyafetler
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim 1 Mayıs Mihriban Akgül Kıyafetleri: Mihriban bugün bir televizyon programına konuk olarak gidiyor konseptini uyguladı. Mihribanın cuma kıyafeti siyah bir bluz, siyah ve üzerinde yeşil çiçek desenli bir mini şortla üzerine siyah uzun bir ceket giyerek siyah bir çanta ve siyah topuklu bir ayakkabı ile sahneye çıktı. Jüriden olumlu tepkiler alan Mihriban'ı tüm jüri üyeleri beğendi ve Mihriban YILDIZ Aldı.

İşte Benim Stilim 1 Mayıs Sima Şerafetinova Kıyafetleri: Sima Şerafettinova bugün pembe bir gelinlik tarzı, belden patlayan tüllerle taşların yer aldığı bir elbise giyerek başına ise büyük ve geniş bir taç takarak sahneye çıktı. Sima YILDIZ Aldı.

İşte Benim Stilim 1 Mayıs Sinem Umaş Kıyafetleri: Sinem Umaş 1 Mayıs Cuma günü Paris'e çay içmeye gidiyor konseptini uygulayarak, omuzlardan askılı siyah bir tulum üzerinde beyaz bir ceket ve siyah geniş bir şapka ve siyah çanta ile siyah topuklu ayakkabı ile sahneye çıktı. Sinem YILDIZ Aldı.

İşte Benim Stilim 1 Mayıs Cerem Güngüz Kıyafetleri: Cerem bugün sahneye kırmızı omuzdan çarpraz siyah şeritli bir tulum elbise, siyah çanta ve siyah ayakkabı ile sahneye çıktı. 

İşte Benim Stilim 1 Mayıs Didem Ezgi Akın Kıyafetleri: Didem bugün uzun bir abiye giydi, sarı yandan şeritli elbisenin altına siyah bir ayakkabı giyerek podyum yürüyüşünü gerçekleştirdi. Didem YILDIZ Aldı.

İşte Benim Stilim 1 Mayıs Elçin Kayadibi Kıyafetleri: Elçin bugün kıyafet olarak gri siyah beyaz noktalı uzun bir jarte elbise giyerek üzerine siyah deri ceket giydi. Elçin siyah bir çanta seçmiş ve siyah bot giymiştir. Elçin YILDIZ Aldı.

İşte Benim Stilim 1 Mayıs Gülşah Yılmaz Kıyafetleri: Yıldız Aldı

İşte Benim Stilim 1 Mayıs Büşra Eyen Siral Kıyafetleri: Yıldız Aldı

İşte Benim Stilim 1 Mayıs Tümay Tali Kıyafetleri: Yıldız Alamadı.

İşte Benim Stilim 1 Mayıs Ezgi Ünal Kıyafetleri: Yıldız Aldı


İşte Benim Stilim 1 Mayıs Cuma günü ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri kıyafetler yukarıdaki gibidir. Yarışmacıların giydikleri hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir
işte benim sitilim bugün kim ne giydi, işte benim stilimde giyilen kıyafetler, işte benim sitilim 1 mayıs cuma kıyafetleri, iste benim stilim 1 mayıs kimler ne giydi, 1 mayısta işte benim stilimdeki kiyafetler, iste benim sitilim 1 mayıs kiyafetleri, işte benim stilim 1 mayıs cuma kimler yıldız aldı, iste benim stilimde 1 mayıs kim yildiz aldi

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top