iste-benim-stilim-all-star-kiyafetleri
7 EKİM İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI 

2 yeni yarışmacının katıldığı ve bu haftada dolu dizgin devam eden İşte Benim Stilim All Star'a Sara Koçoğlu ve Melek Balkan katıldı. En son Didem Akın'ın elendiği yarışmada bu haftanın eleneni merakla beklenmektedir.

Bugün yeni bölüm ile ekranlara gelen yarışmadaki kıyafetleri ve ayrıntıları sizlerle paylaşacağız. 7 Ekim 2015 Çarşamba günü yayınlanan İşte Benim Stilim All Star yeni bölümde yarışmacılar yine iddialı kıyafetlerle podyuma çıktılar ve jüriden oy aldılar. Her haftanın sonunda 10 Bin TL ödül verilecek olan yarışmada bugün ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri birbirinden güzel kıyafetleri sizler için derledik ve paylaştık. 7 Ekim 2015 Çarşamba günü İşte Benim Stilim All Star da giyilen kıyafetler. Bugün kim ne giydi detaylar...

7 Ekim İşte Benim Stilimde Kim Ne Giydi Kaç Puan Aldı.

Ezgi Baylar 7 Ekim Giydiği Kıyafet: Ezgi bugün siyah deri tayt üzerine bordo ceket belinde kalın siyah kemeri olan siyah topuklu butileri ve sşiyah kol çantası ile podyuma çıktı.
İvana Sert 9  Puan - Kemal Doğulu 8 Puan - Nur Yerlitaş 8 Puan
Toplam 24 Puan

Sara Koçoğlu 7 Ekim Giydiği Kıyafet: Sara bugün siyah sıfır kol bustiyer altına ise mini etek üzerine siyah uzun yelek ve siyah botları ve lugan küçük çanta ile podyuma çıktı.
Ayakkabı 200 TL  Etek 59 TL Yelek 159 TL Bustiyer 39 TL
İvana Sert 6 Puan - Kemal Doğulu 5 Puan - Nur Yerlitaş  Puan
Toplam 16 Puan

Emel Özkızıltaş 7 Ekim Giydiği Kıyafet: Emel, bugün kırmızı beyazlı sıfı kol bkuz siyah boy friend pantolon ve siyah lıgan babetleri ile siyah askılı çanta ve siyah deri ceketi ile podyuma çıktı.
Ayakkabı 517 TL  Pantolon 140 TL Bluz 80 TL Çanta 60 TL Ceket 25 TL
İvana Sert 5 Puan - Kemal Doğulu 5Puan - Nur Yerlitaş 5 Puan
Toplam 15 Puan

Nihal Candan 7 Ekim Giydiği Kıyafet: Nihal bugün yarasa kol bustiyer  sırtında askı desenleri olan ve  siyah kalem etek  ve siyah opak çorapla kombinleyip siyah stiletto ile ve siyah el çantası ile podyuma çıktı.
Ayakkabı:150TL  Etek:284TL Kolye :50TL Bustiyer: 200TL Çanta: 50TL
İvana Sert 8 Puan - Kemal Doğulu 7 Puan - Nur Yerlitaş .7 Puan
Toplam 22 Puan

Melek Balkan 7 Ekim Giydiği Kıyafet:Melek bugün siyah kalem elbise üzerine deri ceket giyerek ve bordo stiletto ile siyah el çantası ile podyuma çıktı.
Ayakkabı 100 TL Elbise 5 TL Deri Ceket 150 TL
İvana Sert 7 Puan - Kemal Doğulu 6 Puan - Nur Yerlitaş 6 Puan
Toplam 19 Puan

Ayşenur Balcı 7 Ekim Giydiği Kıyafet:Ayşenur bugün, siyah boğazlı sıfır kol deri tüyleri olan ve fırfır etekli mini kostüm ile siyah çorap çizme ile podyuma çıktı.
İvana Sert .. Puan - Kemal Doğulu .. Puan - Nur Yerlitaş 9 Puan
Toplam .. Puan

Çiğdem Çelik 7 Ekim Giydiği Kıyafet: Siyah kısa deri ceket ve içine mavi kot gömlek giyen Çiğdem, altına uzun bol siyah etek ve bağcıklı çizme giyerek kombini tamamladı.
Ayakkabı 70 TL Çanta 70 TL Etek 80 TL Gömlek 120 TL Mont 124 TL
İvana Sert 9 Puan - Kemal Doğulu 8 Puan - Nur Yerlitaş 8 Puan
Toplam 25 Puan
ww.songuncell.blogspot.com
Kıyafetler eklenecektir...

İşte Benim Stilim All Star 7 Ekim 2015 Çarşamba, günü yayınlanan bölümde yarışmacılar giydikleri kıyafetler ile podyum yürüyüşlerini yaptılar ve jürinin değerlendirmesini aldılar. Jüri üyesi olan Kemal Doğulu, Nur Yerlitaş ve İvana Sert bir bir sahneye çıkan yarışmacıları değerlendirdiler.

Sizce Bu Günün En Güzel Giyineni Kim?

Melek Balkan Kimdir>>
Sara Koçoğlu Kimdir>>
Ayşenur Balcı Kimdir>>
Ezgi Baylar Kimdir>>
Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>

işte benim stilim 7 ekimde giyilen kıyafetler, işte benim stilim all star çarşamba günü giyilen kıyafetler, iste benim stilimde giyilen kiyafetler, iste benim stilim 7 ekim aysenur balci kiyafetleri, 7 ekimde nihal candan ne giydi, iste benim stilimde bugün kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler ne giydi kac puan aldi, işte benim stilim 7 ekim alınan puanlar, 7 ekim günün en kötüsü kim oldu,

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top