iste-benim-stilim-kim-ne-giydi-kac-puan-aldi
24 EYLÜL İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI 

İşte Benim Stilim All Star'a Nazlı Hamarat'tan sonra Didem Akın'ın da katılması ile birlikte dahada çekişmeli geçen İşte benim Stilim All Star yeni bölümü ile 24 Eylül 2015 Perşembe günü ekrana geldi. Bugün yeni bölüm ile ekranlara gelen yarışmadaki kıyafetleri ve ayrıntıları sizlerle paylaşacağız.
24 Eylül 2015 Perşembe günü yayınlanan İşte Benim Stilim All Star yeni bölümde yarışmacılar yine iddialı kıyafetlerle podyuma çıktılar ve jüriden oy aldılar. Her haftanın sonunda 10 Bin TL ödül verilecek olan yarışmada bugün ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri birbirinden güzel kıyafetleri sizler için derledik ve paylaştık. 24 Eylül 2015 Perşembe günü İşte Benim Stilim All Star da giyilen kıyafetler. Bugün kim ne giydi detaylar...

24 Eylül İşte Benim Stilimde Kim Ne Giydi Kaç Puan Aldı. 

Gülşah Yılmaz 24 Eylül Giydiği Kıyafet: Gülşah mavi kollu mini elbise ve üzerine siyah deri ceket giyerek, kahverengi bağcıklı bir ayakkabı giyerek küçük el çantası ile podyumda yürüdü.
Elbise 99 TL Ayakkabı 189 TL Ceket 200 TL Çanta 50 TL
İvana Sert 7 puan - Kemal Doğulu 6 Puan - Nur Yerlitaş 7 Puan - Uğurkan Erez 7 Puan
Toplam 27 Puan www.songuncell.blogspot.com

Ayşegül Doğan 24 Eylül Giydiği Kıyafet: Siyah, beyaz puantiyeli bir tulum ve üzerine beyaz ceket giyen Ayşegül siyah topuklu önü açık bir ayakkabı giyerek siyah el çanta ile kombini tamamlamıştır.
Tulum 170 TL Ayakkabı 70 TL Çanta 89 TL Ceket 70 TL
İvana Sert 8 puan - Kemal Doğulu 8 Puan - Nur Yerlitaş 8 Puan - Uğurkan Erez 9 Puan
Toplam 33 Puan

Nazlı Hamarat 24 Eylül Giydiği Kıyafet: Koyu kırmızı v yakalı uzun kol büstiyer ile altına siyah tulum şeklinde pantolon giyerek siyah rugan buti ve siyah küçük el çantası ile kıyafetini tamamladı.
Tulum 180 TL Ayakkabı 250 TL Çanta 200 TL Büstiyer 100 TL
İvana Sert 7 puan - Kemal Doğulu 8 Puan - Nur Yerlitaş 7 Puan - Uğurkan Erez 8 Puan
Toplam 30 Puan

Ayşenur Balcı 24 Eylül Giydiği Kıyafet: Siyah pardesü şeklinde belinden kemerli mini bir elbise ile kahverengi bir çanta takarak, kahverengi topuklu kemer desenli bir çizme giyerek kombini tamamladı.
Elbise 329 TL Ayakkabı 349 TL Çanta 99 TL
İvana Sert 6 puan - Kemal Doğulu 6 Puan - Nur Yerlitaş 7 Puan - Uğurkan Erez 7 Puan
Toplam 26 Puan

Özden Cerrahoğlu 24 Eylül Giydiği Kıyafet: Askılı belden gümüş ince kemerli bir elbise ve bordo kemerli bir ayakkabı ile bavul şeklinde bir çanta ile podyuma çıktı.
Ayakkabı 300 TL Bavul Çanta 600 TL Elbise 400 TL
İvana Sert 8 puan - Kemal Doğulu 6 Puan - Nur Yerlitaş 6 Puan - Uğurkan Erez 9 Puan
Toplam 29 Puan www.songuncell.blogspot.com

Emel Özkızıltaş 24 Eylül Giydiği Kıyafet: Baklavacı kostümü ile çıkan Emel, kırmızı bir elbise ve kırmızı ayakkabı ile üzerinde zennube baklavaları yazan bir mutfak önlüğü ve beyaz bir aşçı şapkası ile çıktı.
Ayakkabı 80 TL Elbise 50 TL Önlük Şapka 130 TL
İvana Sert 9 puan - Kemal Doğulu 7 Puan - Nur Yerlitaş 8 Puan - Uğurkan Erez 8 Puan
Toplam 32 Puan

İşte Benim Stilim All Star 24 Eylül Perşembe, günü yayınlanan bölümde yarışmacılar giydikleri kıyafetler ile podyum yürüyüşlerini yaptılar ve jürinin değerlendirmesini aldılar. Jüri üyesi olan Kemal Doğulu, Nur Yerlitaş ve İvana Sert bir bir sahneye çıkan yarışmacıları değerlendirdiler.

Sizce Bu Günün En Güzel Giyineni Kim?
www.songuncell.blogspot.com
Didem Akın Kimdir>>
Nazlı Hamarat Kimdir>>
Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>

işte benim stilim 24 eylülde giyilen kıyafetler, işte benim stilim perşembe günü giyilen kıyafetler, iste benim stilimde giyilen kiyafetler, iste benim stilim 24 eylül aysenur balci kiyafetleri, 24 eylülde nihal candan ne giydi, iste benim stilimde bugün kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler ne giydi kac puan aldi, işte benim stilimde kim kaç puan aldı, işte benim stilim 24 eylül alınan puanlar, 24 eylül günün en kötüsü kim oldu,

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top