cem-belevi-ask-incelik-ister-sarkisi

İNADINA AŞK DENİZ AŞK İNCELİK İSTER ŞARKISI

Fox Tv ekranlarında yayınlanan ve her geçen gün seyircisi artarak izlenmeye devam eden İnadına Aşk dizisinde çalınan ve söylenen şarkılarda dizi kadar büyük beğeni toplamaktadır. Bilindiği gibi İnadına Aşk dizisinde yer alan yakışıklı oyuncu ve sanatçı Cem Belevi zaman zaman şarkı söyleyerek izleyicileri büyülemeye devam ediyor. 19 Kasım Perşembe akşamı 20. bölüm ile izleyici karşısında olan İnadına Aşk dizisinde çalan şarkı geceye damga vurdu.
Cem Belevi dizide söylediği Aşk İncelik İster Hoyrat Olma sevgilim diye devam eden şarkıyı söylediğinde şarkı en çok arananlar arasında yerini aldı. İnadına Aşk dizisinde 20. bölümde Cem Belevi'nin söylediği şarkı Tarkan'ın şarkısıdır. İnadına Aşk Deniz'in söylediği şarkı Tarkan'ın Beni Anlama şarkısıdır. Yazımızın devamında şarkının sözlerini bulabilirsiniz.

İnadına Aşk Dizisi 20. Bölümde Deniz'in Söylediği Şarkı ve Sözleri 
Beni sev, sev de anlama...
Dokun, hisset, ne olur sorgulama...
Sakın beni yargılama...
Yapma, değiştirmeye çalışma...
Ah vazgeçme...http://songuncell.blogspot.com.tr/
Arzula, sev, okşa beni, üzme, ne olur üzme
Ele geçirmeye çalışma hiç böyle beni
Sen bana, ben sana benzersek ne olur?
Nasıl dayanır ki aşk bu kadar aynılığa?
http://songuncell.blogspot.com.tr/
Beni neden sevdiğini hatırla ne olur...
O ilk günler nasıl da aşkla sevişirdik!
Aşk incelik ister canım, hoyrat olma!
Beni böyle sev, değiştirme, boşver anlama...
Bir güç savaşı değil bu, kendi haline bırak...
Galibi yoktur ki hiç, aşk bu unutma.
Aşk bu aşk olacak Sen izin verirsen yaşanacak!

cem belevi aşk incelik ister şarkısı, inadına aşk 19 kasım çalan şarkı, inadına aşk denizin söylediği aşk incelik ister şarkısı sözleri, inadına aşk 20.bölümde denizin söylediği şarkının sözleri, inadına aşk cem belevi şarkısı, inadina ask deniz ask incelik ister sarkisi

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top