iste-benim-stilim-kim-ne-giydi-kac-puan-aldi
2 EKİM İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI 

İşte Benim Stilim All Star geçen hafta verilen büyük ödül son model bir arabanın ardından bu hafta yeni bölümleri ile devam etmektedir. İşte Benim Stilim All Star yeni bölümü ile 2 Ekim 2015 Cuma günü ekrana geldi. Bugün yeni bölüm ile ekranlara gelen yarışmadaki kıyafetleri ve ayrıntıları sizlerle paylaşacağız. 2 Ekim 2015 Cuma günü yayınlanan İşte Benim Stilim All Star yeni bölümde yarışmacılar yine iddialı kıyafetlerle podyuma çıktılar ve jüriden oy aldılar. Her haftanın sonunda 10 Bin TL ödül verilecek olan yarışmada bugün ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri birbirinden güzel kıyafetleri sizler için derledik ve paylaştık. 2 Ekim 2015 Cuma günü İşte Benim Stilim All Star da giyilen kıyafetler. Bugün kim ne giydi detaylar...

2 Ekim İşte Benim Stilimde Kim Ne Giydi Kaç Puan Aldı. 

Özden Cerrahoğlu 2 Ekim Giydiği Kıyafet: Siyah uzun dar bir elbise giyen Özden siyah topuklu ve topuk kısmı fermuarlı ayakkabı ile sayah sandık şeklinde bir çanta ve altın renginde siyah askılı bir kolye takarak kombinledi.
Ayakkabı 600 TL Çanta 300 TL Elbise 99 TL Kolye 750 TL
İvana Sert 9 Puan  -  Kemal Doğulu 9 Puan  -  Nur Yerlitaş 9 Puan
Toplam 27 Puan

Didem Akın 2 Ekim Giydiği Kıyafet: Didem siyah kolsuz gögüs dekolteli bir tulum giyerek siyah topuklu ayakkabı ile siyah askılı çanta takarak podyumda yürüdü.
Ayakkabı 250 TL Çanta 50 TL Tulum 390 TL
İvana Sert 7 Puan  -  Kemal Doğulu 7 Puan  -  Nur Yerlitaş 7 Puan
Toplam 7 Puan

Ayşenur Balcı 2 Ekim Giydiği Kıyafet: siyah dar uzun bir elbise giyen Ayşenur elbise üzerine beyaz bir yaka takarak siyah topuklu elbise ve siyah el çanta ile kombinini tamamlamıştır.
Ayakkabı 200 TL Çorap 19 TL Çanta 180 TL Elbise 99 TL Yaka 199 TL
İvana Sert 10 Puan  -  Kemal Doğulu 9 Puan  -  Nur Yerlitaş 9 Puan
Toplam 38 Puan

Ezgi Baylar 2 Ekim Giydiği Kıyafet: Ezgi kırmızı gögüs dekolteli kollu bir tulum giyerek kahverengi çanta ve kırmızı şapka, kahverngi topuklu bot ile kahverengi kürk yaka kaban giyen Ezgi bu şekilde kombinini tamamlamıştır.
Bot 90 TL Çanta 120 TL Tulum 800 TL Kaban 200 TL Şapka 80 TL
İvana Sert 9 Puan  -  Kemal Doğulu 9 Puan  -  Nur Yerlitaş 8 Puan
Toplam 26 Puan

Gülşah Yılmaz 2 Ekim Giydiği Kıyafet: gri uzun ceket giyen Gülşah ceket içerisine siyah bluz ve siyah uzun rugan çizme ile siyah rugan çanta takarak podyumda yürüdü.
Çizme 200 TL Çanta 600 TL Ceket 59 TL
İvana Sert 8 Puan  -  Kemal Doğulu 8 Puan  -  Nur Yerlitaş 8 Puan
Toplam 24 Puan

Ezgi Ünal 2 Ekim Giydiği Kıyafet: Siyah uzun yan taraflarında beyaz renkler olan uzun bir elbise giyerek üzerine siyah deri ceket siyah el çanta ve siyah yarım bot şeklinde ayakkabı ile yürüyüşünü tamamladı.
Ayakkabı 190 TL Çanta 70 TL Ceket 100 TL Elbise 100 TL
İvana Sert 8 Puan  -  Kemal Doğulu 7 Puan  -  Nur Yerlitaş 7 Puan
Toplam 22 Puan

Kıyafetler eklenecektir...

İşte Benim Stilim All Star 2 Ekim 2015 Cuma, günü yayınlanan bölümde yarışmacılar giydikleri kıyafetler ile podyum yürüyüşlerini yaptılar ve jürinin değerlendirmesini aldılar. Jüri üyesi olan Kemal Doğulu, Nur Yerlitaş ve İvana Sert bir bir sahneye çıkan yarışmacıları değerlendirdiler.

Sizce Bu Günün En Güzel Giyineni Kim? 
www.songuncell.blogspot.com 
Ezgi Baylar Kimdir>>
Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>

işte benim stilim 2 ekimde giyilen kıyafetler, işte benim stilim all star cuma günü giyilen kıyafetler, iste benim stilimde giyilen kiyafetler, iste benim stilim 2 ekim aysenur balci kiyafetleri, 2 ekimde nihal candan ne giydi, iste benim stilimde bugün kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler ne giydi kac puan aldi, işte benim stilim 2 ekim alınan puanlar, 2 ekim günün en kötüsü kim oldu,

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top