iste-benim-stilim-kiyafetleri
12 EKİM İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI 

Yarışmaya katıldığı hafta elenen Melek Balkan'ın elenmesinin ardından İşte Benim Stilim All Star da yeni bir haftaya daha girildi ve bu hafta yarışmada giyilen kıyafetleri ve puanları sizler için yayınlamaya devam edeceğiz. En son melek Balkan'ın elendiği yarışmada bu haftanın eleneni merakla beklenmektedir. Bugün yeni bölüm ile ekranlara gelen yarışmadaki kıyafetleri ve ayrıntıları sizlerle paylaşacağız. 12 Ekim 2015 Pazartesi günü yayınlanan İşte Benim Stilim All Star yeni bölümde yarışmacılar yine iddialı kıyafetlerle podyuma çıktılar ve jüriden oy aldılar. Her haftanın sonunda 10 Bin TL ödül verilecek olan yarışmada bugün ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri birbirinden güzel kıyafetleri sizler için derledik ve paylaştık. 12 Ekim 2015 Pazartesi günü İşte Benim Stilim All Star da giyilen kıyafetler. Bugün kim ne giydi detaylar... 

12 Ekim İşte Benim Stilimde Kim Ne Giydi Kaç Puan Aldı. 

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR BUGÜN YAYINLANMADI...


İşte Benim Stilim All Star 12 Ekim 2015 Pazartesi, günü yayınlanan bölümde yarışmacılar giydikleri kıyafetler ile podyum yürüyüşlerini yaptılar ve jürinin değerlendirmesini aldılar. Jüri üyesi olan Kemal Doğulu, Nur Yerlitaş ve İvana Sert bir bir sahneye çıkan yarışmacıları değerlendirdiler.

Bu Günün En Güzel Giyineni Kim?

Sara Koçoğlu Kimdir>>
Ayşenur Balcı Kimdir>>
Ezgi Baylar Kimdir>>
Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>
Melek Balkan Kimdir>>

işte benim stilim 12 ekimde giyilen kıyafetler, işte benim stilim all star pazartesi günü giyilen kıyafetler, iste benim stilimde giyilen kiyafetler, iste benim stilim 12 ekim aysenur balci kiyafetleri, 12 ekimde nihal candan ne giydi, iste benim stilimde bugün kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler ne giydi kac puan aldi, işte benim stilim 12 ekim alınan puanlar, 12 ekim günün en kötüsü kim oldu,

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top