nazli-kayaaslan-diskalifiye-oldu
İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR NAZLI KAYAASLAN DİSKALİFİYE OLDU

Ekranların en gözde yarışma programlarından olan İşte Benim Stilim All Star tüm hızıyla devam ederken yarışmada yaşanan kavgalar gündeme damgasını vurmaya devam ediyor. Her programda yarışmacılar arasında yaşanan kavgalar giderek artmaya devam etmektedir. İşte Benim Stilim All Star hakkında çıkan haberler sosyal medya üzerinden yayılmaya devam ederken son günlerde konuşulan konu ise yarışmacı Nazlı Kayaaslan'ın İşte Benim Stilim All Stardan diskalifiye edildiği haberidir. Nazlı Kayaaslan yarışmadan diskalifiye oldu haberleri gerçek mi değil mi göreceğiz.
Bilindiği gibi İşte Benim All Star'ın bölümleri 1 veya 2 hafta önceden çekilmektedir. Bu yüzdende çıkan haberlerin doğru olma olasılığı yüksek gibi görünmektedir.

Nazlı Kayaaslan Dizkalifiye mi Oldu?

İşte Benim All Star'ın güzel ve iddialı yarışmacılarından olan Nazlı Kayaaslan 5. hafta çekimleri sırasında çekimlere katılmadığı gerekçesi ile diskalifiye olduğu iddia edilmektedir. Nazlı Kayaaslan ise kendi sosyal medya hesabından açıklama yaparak kendi isteği üzerine yarışmadan ayrıldığını duyurmuştur.

Bizzat Kayaaslan tarafından ayrıldığı iddiası sosyal medyada onaylandı. Diskalifiye olmadığının altını çizdiği açıklamasında hakkındaki iddialara yanıt verdi. Ayrıca, Nazlı Kayaaslan’nın annesi tarafından kızı hakkında diğer yarışmacıların dedikodu yaptığı belirtildi. Kızının bu şartlar altında yarışmayacağını söyleyen anne ağır ithamlarda bulundu.

Sonuç olarak bu hafta İşte Benim Stilimde 4. hafta çekimleri yayınlanıyor. Yani haftaya ki 5. hafta bölümlerinde Nazlı Kayaaslan'ın elenmesi veya diskalifiye olması olayı yarışmaya damga vuracak ve yarışmadaki bu haftanın bombası olacaktır. Tabi bunların bir söylenti ve ne kadar doğru olup olmadığı bilinmemektedir. Yarışmacının yapım ekibi ve jüri üyeleri tarafından Nazlı'nın ikna çalışmaları devam etmektedir. İlerleyen günlerde Nazlı Kayaslanın diskalifiyemi yoksa kendi isteği ile mi yarışmadan ayrıldığını öğreneceğiz.

nazlı kayaaslan elendi mi, nazlı kayaaslan diskalifiye mi oldu, nazlı kayaaslan diskaliye oldu haberi, nazlı kayaaslan yarışmadan çıktı mı, nazli kayaaslan iste benim stilimden elendi mi, nazli kayaaslan diskalifiye mi oldu, nazli kayaaslan kimdir, nazlı neden cikti,

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top