iste-benim-stilim-kim-ne-giydi-kac-puan-aldi
22 EYLÜL İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI 

İşte Benim Stilim All Star'a Nazlı Hamarat'tan sonra Didem Akın'ın da katılması ile birlikte dahada çekişmeli geçen İşte benim Stilim All Star yeni bölümü ile 22 Eylül 2015 Salı günü ekrana geldi. Bugün yeni bölüm ile ekranlara gelen yarışmadaki kıyafetleri ve ayrıntıları sizlerle paylaşacağız.
22 Eylül 2015 Salı günü yayınlanan İşte Benim Stilim All Star yeni bölümde yarışmacılar yine iddialı kıyafetlerle podyuma çıktılar ve jüriden oy aldılar. Her haftanın sonunda 10 Bin TL ödül verilecek olan yarışmada bugün ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri birbirinden güzel kıyafetleri sizler için derledik ve paylaştık. 22 Eylül 2015 Salı günü İşte Benim Stilim All Star da giyilen kıyafetler. Bugün kim ne giydi detaylar...

22 Eylül İşte Benim Stilimde Kim Ne Giydi Kaç Puan Aldı. 

Ayşegül Doğan 22 Eylül Giydiği Kıyafet: Ayşegül siyah hakim yaka büyük düğmeli bir ceket giyerek altına mini kot şart giydi ve siyah topuklu stiletto bir ayakkabı giyerek siyah el çantası ile kombini tamamlamıştır.
Ceket 239 TL Ayakkabı 70 TL Şort 50 TL Çanta 45 TL
İvana Sert 6 puan - Kemal Doğulu 7 Puan - Nur Yerlitaş 8 Puan - Uğurkan Erez 7 Puan
Toplam 28 Puan

Özden Cerrahoğlu 22 Eylül Giydiği Kıyafet: Albüm çıkarma konsepti ile Özden, çiçek desenli gömlek tarzı yakalı mini bir elbise ve içerisine siyah bluz giyen Özden siyah askılı çanta ve topuk kısmı açık yarım bot giyerek kombini tamamlamıştır.
Gömlek 85 TL Ayakkabı 189 TL Çanta 99 TL
İvana Sert 7 puan - Kemal Doğulu 6 Puan - Nur Yerlitaş 7 Puan - Uğurkan Erez 8 Puan
Toplam 28 Puan

Ezgi Baylar 22 Eylül Giydiği Kıyafet: Siyah dar kumaş pantolon ile üzerine kırmızı gömlek ve siyah bir ceket alarak siyah el çantası ile tamamlayan Ezgi siyah stiletto ayakkabı giymiştir.
Ayakkabı 200 TL Pantolon 130 TL Çanta 20 TL Ceket 219 TL Bluz 80 TL
İvana Sert 7 puan - Kemal Doğulu 6 Puan - Nur Yerlitaş 6 Puan - Uğurkan Erez 7 Puan
Toplam 26 Puan

Didem Akın 22 Eylül Giydiği Kıyafet: Boyundan bağlamalı deri lacivert büstiyer ve altına yine aynı renk deri uzun abiye etek giyerek siyah el çantası ile kombini tamamlamıştır.
Ayakkabı 130 TL Etek Büstiyer 500 TL Çanta 40 TL
İvana Sert 6 puan - Kemal Doğulu 6 Puan - Nur Yerlitaş 6 Puan - Uğurkan Erez 6 Puan
Toplam 24 Puan

Aycan Nurcan 22 Eylül Giydiği Kıyafet: Moda programına gidiyor konsepti ile çıkan ikizlerden Nurcan beyaz gömlek ve altına siyah dar pantolon giyerek altına gri tonlarında sitiletto ayakkabı giymiştir. Aycan ise siyah uzun ceket içerisine dantel desenli beyaz bluz ve deri pantolon giyerek siyah el çantası ve siyah yarım bot giymiştir.
Nurcan'ın Gömlek 99 TL Ceket 189 TL Ayakkabı 200 TL Pantolon 700 TL
Aycan'ın Booti 179 TL Pantolon 130 TL Bluz 80 TL Ceket 120 TL Çanta 30 TL
İvana Sert 6 puan - Kemal Doğulu 6 Puan - Nur Yerlitaş 6 Puan - Uğurkan Erez 6 Puan
Toplam 24 Puan

Ayşenur Balcı 22 Eylül Giydiği Kıyafet: siyah yarasa kollu kazak ve altına siyah çorap giyen Ayşenur püsküllü kemer takarak siyah yarım bot giymiştir.
Ayakkabı 300 TL Kemer 199 TL Çanta 79 TL Çorap 19,90 TL
İvana Sert 8 puan - Kemal Doğulu 7 Puan - Nur Yerlitaş 6 Puan - Uğurkan Erez 8 Puan
Toplam 29 Puan

İşte Benim Stilim All Star 22 Eylül Salı, günü yayınlanan bölümde yarışmacılar giydikleri kıyafetler ile podyum yürüyüşlerini yaptılar ve jürinin değerlendirmesini aldılar. Jüri üyesi olan Kemal Doğulu, Nur Yerlitaş ve İvana Sert bir bir sahneye çıkan yarışmacıları değerlendirdiler.

Sizce Bu Günün En Güzel Giyineni Kim?

Didem Akın Kimdir>>
Nazlı Hamarat Kimdir>>
Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>

işte benim stilim 22 eylülde giyilen kıyafetler, işte benim stilim salı günü giyilen kıyafetler, iste benim stilimde giyilen kiyafetler, iste benim stilim 22 eylül aysenur balci kiyafetleri, 22 eylülde nihal candan ne giydi, iste benim stilimde bugün kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler ne giydi kac puan aldi, işte benim stilimde kim kaç puan aldı, işte benim stilim 22 eylül alınan puanlar, 22 eylül günün en kötüsü kim oldu,

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top