iste-benim-stilim-kim-ne-giydi-kac-puan-aldi
23 EYLÜL İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI 

İşte Benim Stilim All Star'a Nazlı Hamarat'tan sonra Didem Akın'ın da katılması ile birlikte dahada çekişmeli geçen İşte benim Stilim All Star yeni bölümü ile 23 Eylül 2015 Çarşamba günü ekrana geldi. Bugün yeni bölüm ile ekranlara gelen yarışmadaki kıyafetleri ve ayrıntıları sizlerle paylaşacağız.
23 Eylül 2015 Çarşamba günü yayınlanan İşte Benim Stilim All Star yeni bölümde yarışmacılar yine iddialı kıyafetlerle podyuma çıktılar ve jüriden oy aldılar. Her haftanın sonunda 10 Bin TL ödül verilecek olan yarışmada bugün ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri birbirinden güzel kıyafetleri sizler için derledik ve paylaştık. 23 Eylül 2015 Çarşamba günü İşte Benim Stilim All Star da giyilen kıyafetler. Bugün kim ne giydi detaylar...

23 Eylül İşte Benim Stilimde Kim Ne Giydi Kaç Puan Aldı. 

Çiğdem Çelik 23 Eylül Giydiği Kıyafet: Beyaz kolları ve etek kısmı dantelli mini bir elbise ve beyaz stiletto ayakkabı ile kombini tamamlamıştır.
Ayakkabı 90 TL Elbise 140 TL Aksesuar 150 TL
İvana Sert 5 puan - Kemal Doğulu 3 Puan - Nur Yerlitaş 4 Puan - Uğurkan Erez 5 Puan
Toplam 17 Puan

Ayşegül Doğan 23 Eylül Giydiği Kıyafet: Ayşegül siyah boğazlı ve mini etekli bir elbise giyerek siyah uzun bir bot giyerek çanta olarak ise siyah el çantası almıştır.
Çizme 290 TL Elbise 290 TL Çanta 80 TL
İvana Sert 7 puan - Kemal Doğulu 7 Puan - Nur Yerlitaş 8 Puan - Uğurkan Erez 8 Puan
Toplam 30 Puan

Emel Özkızıltaş 23 Eylül Giydiği Kıyafet: Emel bugün beyaz kollu ve arka kısmı smokin şeklinde uzun bir beyaz gömlek ile siyah mini şort giyip ayakkabı olarak ise siyah yarım bot giymiş ve siyah bir çanta ile kombinlemiştir.
Ayakkabı 130 TL Çanta 250 TL Gömlek 90 TL Şort 150 TL
İvana Sert 6 puan - Kemal Doğulu 5 Puan - Nur Yerlitaş 6 Puan - Uğurkan Erez 7 Puan
Toplam 24 Puan

Ezgi Ünal 23 Eylül Giydiği Kıyafet: Siyah boyundan bağlamalı dar mini elbise ve siyah fileli çorap, siyah şapka ile siyah uzun çizme giyerek siyah çanta ile podyumda yürüdü.
Ayak 900 TL Çorap 15 TL Elbise 70 TL Çanta 100 TL
İvana Sert 8 puan - Kemal Doğulu 7 Puan - Nur Yerlitaş 6 Puan - Uğurkan Erez 8 Puan
Toplam 29 Puan

Ayşenur Balcı 23 Eylül Giydiği Kıyafet: Beyaz bir tişört ve altına düz beyaz çizgili siyah şalvar tarzı bir pantolon ve beyaz spor ayakkabı ile gümüş bir kare çanta takarak çıkmıştır.
Ayak 269 TL Pantolon 89 TL Çanta 189 TL Tişört 49 TL
İvana Sert 6 puan - Kemal Doğulu 7 Puan - Nur Yerlitaş 6 Puan - Uğurkan Erez 7 Puan
Toplam 26 Puan

Ezgi Baylar 23 Eylül Giydiği Kıyafet: siyah sıfır kol bluz ve siyah mini kot şort ve siyah çanta ile siyah deri çizme giyerek tamamladı.
Çizme 800 TL  Şort 39 TL Çanta 450 TL
İvana Sert 6 puan - Kemal Doğulu 5 Puan - Nur Yerlitaş 6 Puan - Uğurkan Erez 6 Puan
Toplam 23 Puan

Nazlı Kayaslan 23 Eylül Giydiği Kıyafet: Siyah mini deri ve dantelli etek ve üzerine siyah bir bluz giyerek deri püsküllü kemer takan Nazlı siyah topuklu önü açık ayakkabı ve siyah bir çanta takarak kombini tamamlamıştır.
Ayak 260 TL Etek 350 TL Çanta 200 TL Tşört 12 TL
İvana Sert 7 puan - Kemal Doğulu 6 Puan - Nur Yerlitaş 6 Puan - Uğurkan Erez 7 Puan
Toplam 26 Puan

Nihal Candan 23 Eylül Giydiği Kıyafet: Siyah yandan yırtmaçlı mini elbise ve üzerine siyah deri ceket ile siyah çanta ve siyah yarım bot giyerek podyuma çıktı.
İvana Sert 6 puan - Kemal Doğulu 5 Puan - Nur Yerlitaş 5 Puan - Uğurkan Erez 7 Puan
Toplam 23 Puan

Nazlı Hamarat 23 Eylül Giydiği Kıyafet: Kahverengi püsküllü kısa ceket ve içine renkli uzun askılı elbise giyerek kahverengi el çanta ile siyah kemerli ayakkabı giyerek tamamladı.
Ayakksbı 89 TL Elbise 250 TL Çanta 80 TL
İvana Sert 6 puan - Kemal Doğulu 6 Puan - Nur Yerlitaş 5 Puan - Uğurkan Erez 7 Puan
Toplam 24 Puan

Özden Cerrahoğlu 23 Eylül Giydiği Kıyafet: Siyah beyaz geometrik desenli belinde siyah kemer detayı olan mini bir kazak şeklinde elbise ile mavi çorap ve puantiyeli spor ayakkabı giyerek çıktı.
Ayakkabı 90 TL Elbise 140 TL Aksesuar 150 TL
İvana Sert 9 puan - Kemal Doğulu 8 Puan - Nur Yerlitaş 9 Puan - Uğurkan Erez 9 Puan
Toplam 35 Puan

İşte Benim Stilim All Star 23 Eylül Çarşamba, günü yayınlanan bölümde yarışmacılar giydikleri kıyafetler ile podyum yürüyüşlerini yaptılar ve jürinin değerlendirmesini aldılar. Jüri üyesi olan Kemal Doğulu, Nur Yerlitaş ve İvana Sert bir bir sahneye çıkan yarışmacıları değerlendirdiler.

Sizce Bu Günün En Güzel Giyineni Kim?

Didem Akın Kimdir>>
Nazlı Hamarat Kimdir>>
Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>

işte benim stilim 23 eylülde giyilen kıyafetler, işte benim stilim çrşamba günü giyilen kıyafetler, iste benim stilimde giyilen kiyafetler, iste benim stilim 23 eylül aysenur balci kiyafetleri, 23 eylülde nihal candan ne giydi, iste benim stilimde bugün kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler ne giydi kac puan aldi, işte benim stilimde kim kaç puan aldı, işte benim stilim 23 eylül alınan puanlar, 23 eylül günün en kötüsü kim oldu,

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top