iste-benim-stilim-kim-ne-giydi-kac-puan-aldi
28 EYLÜL İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI 

İşte Benim Stilim All Star geçen hafta verilen büyük ödül son model bir arabanın ardından bu hafta yeni bölümleri ile devam etmektedir. İşte Benim Stilim All Star yeni bölümü ile 28 Eylül 2015 Pazartesi günü ekrana geldi. Bugün yeni bölüm ile ekranlara gelen yarışmadaki kıyafetleri ve ayrıntıları sizlerle paylaşacağız. 28 Eylül 2015 Pazartesi günü yayınlanan İşte Benim Stilim All Star yeni bölümde yarışmacılar yine iddialı kıyafetlerle podyuma çıktılar ve jüriden oy aldılar. Her haftanın sonunda 10 Bin TL ödül verilecek olan yarışmada bugün ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri birbirinden güzel kıyafetleri sizler için derledik ve paylaştık. 28 Eylül 2015 Pazartesi günü İşte Benim Stilim All Star da giyilen kıyafetler. Bugün kim ne giydi detaylar...

28 Eylül İşte Benim Stilimde Kim Ne Giydi Kaç Puan Aldı. 
www.songuncell.blogspot.com 
Didem Akın 28 Eylül Giydiği Kıyafet:Didem bugün öğle yemeğine gidiyor konsepti ile çıktı.Didem, yarım kol belinde siyah kemeri olan gömlek elbise tarzında mini giyerek,
siyah kısa çizme giyerek siyah el çantası ile podyumda yürüyüşünü tamamladı.
Elbise:50TL  Ayakkabı:200 Çanta:179TL Gözlük:105TL
İvana Sert 6 puan  -  Kemal Doğulu 5 Puan  -  Nur Yerlitaş 6 Puan
Toplam 17 Puan

Gülşah Yılmaz 28 Eylül Giydiği Kıyafet:Gülşah bugün kırmızılar içinde geldi.Gülşah kırmızı gömlek üzeriine kırmızı ceket ile kırmızı pantolon ve kırmızı ayakkabı ve kırmızı çanta ile üzerinede kürk giyerek podyuma çıktı.
Gömlek:79TL  Pantalon:229TL Ceket :399TL  Kürk 699TL Çanta:69TL
İvana Sert 9 puan  -  Kemal Doğulu .9 Puan  -  Nur Yerlitaş 10 Puan
Toplam 28 Puan

Nazlı Hamarat 28 Eylül Giydiği Kıyafet:Nazlı, Nişantaşına gidiyor konsepti ile çıktı.Nazlı beyaz atlet giyerek üzerine bordo deri ceket giyerek altına simetrik şekiilerinde krem mavi çizgileri olan mini etek ve lugan açık ayakkabı ile podyuma çıktı.
Etek :150 TL Body 30 TL Ceket 150 TL Ayakkabı:200 Çanta:250 TL
İvana Sert 6  puan  -  Kemal Doğulu 5 Puan  -  Nur Yerlitaş 6 Puan
Toplam 17 Puan

Ezgi Ünal 28 Eylül Giydiği Kıyafet:Ezgi bugün mavi puantiyeli beyaz gömlek üzerine mavi v yaka uzun kollu kazak giyerek altına siyah dar kalem etek giyerek bilekten siyah ayakkabıları ile podyuma çıktı.
Etek:70TL  Ayakkabı:150Tl  Çanta:150TL Gömlek:40 TL Kazak:30TL Kaban:150
İvana Sert 6 puan  -  Kemal Doğulu 6 Puan  -  Nur Yerlitaş Puan
Toplam 19 Puan


Nihal Candan 28 Eylül Giydiği Kıyafet:Nihal bugün,siyah straplez mini  bir elbise altına siyah çorap ile elinde küçük siyah el çantası kafasında tüllü  şapka ve siyah parlak ayakkabı ile podyuma çıktı.
Elbise:    Ayakkabı:    TL   Çanta:    TL
İvana Sert 6 puan  -  Kemal Doğulu Puan  -  Nur Yerlitaş  Puan
Toplam 19 Puan

Nazlı Kayaaslan 28 Eylül Giydiği Kıyafet:Nazlı bugün siyah mini şortu ve üzerine siyah sıfır kol deri bluz arkası uzun ve tüylü çanta takarak fileli çorap giyerek siyah ayakkabısı ile podyuma çıktı.
Ayakkabı:240TL çorap:10TLŞort: 20TL üst:345TL  Çanta:120TL
İvana Sert 8 Puan  -  Kemal Doğulu 6 Puan  -  Nur Yerlitaş 8 Puan
Toplam 22 Puan


Çiğdem Çelik 28 Eylül Giydiği Kıyafet:Çiğdem bugün siyah bluz ve yırtık kot jean giyerek beline kırmızı kareli gömlek bağlayarak bluz üzerine ise deri ceket giyerek siyah sırt çantası takarak beyaz spor ayakkabı giyerek podyuma çıktı.

Ayakkabı:150TL  Body: 25TL Ceket : 100TL Çanta:200 TL Gömlek:45TL
İvana Sert 7 puan  -  Kemal Doğulu 6 Puan  -  Nur Yerlitaş 7 Puan
Toplam 20 Puan

Emel Özkızıltaş 28 Eylül Giydiği Kıyafet: 
İvana Sert puan  -  Kemal Doğulu .Puan  -  Nur Yerlitaş Puan
Toplam Puan

Ayşenur Balcı 28 Eylül Giydiği Kıyafet:
İvana Sert puan  -  Kemal Doğulu .Puan  -  Nur Yerlitaş Puan
Toplam Puan


İşte Benim Stilim All Star 28 Eylül Pazartesi, günü yayınlanan bölümde yarışmacılar giydikleri kıyafetler ile podyum yürüyüşlerini yaptılar ve jürinin değerlendirmesini aldılar. Jüri üyesi olan Kemal Doğulu, Nur Yerlitaş ve İvana Sert bir bir sahneye çıkan yarışmacıları değerlendirdiler.

Sizce Bu Günün En Güzel Giyineni Kim? 
www.songuncell.blogspot.com 
Ezgi Baylar Kimdir>>
Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>

işte benim stilim 28 eylülde giyilen kıyafetler, işte benim stilim all star pazartesi günü giyilen kıyafetler, iste benim stilimde giyilen kiyafetler, iste benim stilim 28 eylül aysenur balci kiyafetleri, 28 eylülde nihal candan ne giydi, iste benim stilimde bugün kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler ne giydi kac puan aldi, işte benim stilim 28 eylül alınan puanlar, 28 eylül günün en kötüsü kim oldu,

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top