iste-benim-stilim-kim-ne-giydi-kac-puan-aldi
25 EYLÜL İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI 

İşte Benim Stilim All Star'a Nazlı Hamarat'tan sonra Didem Akın'ın da katılması ile birlikte dahada çekişmeli geçen İşte benim Stilim All Star yeni bölümü ile 25 Eylül 2015 Cuma günü ekrana geldi. Bugün yeni bölüm ile ekranlara gelen yarışmadaki kıyafetleri ve ayrıntıları sizlerle paylaşacağız.
25 Eylül 2015 Cuma günü yayınlanan İşte Benim Stilim All Star yeni bölümde yarışmacılar yine iddialı kıyafetlerle podyuma çıktılar ve jüriden oy aldılar. Her haftanın sonunda 10 Bin TL ödül verilecek olan yarışmada bugün ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri birbirinden güzel kıyafetleri sizler için derledik ve paylaştık. 25 Eylül 2015 Cuma günü İşte Benim Stilim All Star da giyilen kıyafetler. Bugün kim ne giydi detaylar...

25 Eylül İşte Benim Stilimde Kim Ne Giydi Kaç Puan Aldı. 

Ezgi Baylar 25 Eylül Giydiği Kıyafet: Eşiyle yemeğe gidiyor konsepti ile çıkan Ezgi, beyaz sırt dekolteli askılı bir elbise giyerek, üzerine beyaz bir ceket ve kırmızı şeritli önü açık bir ayakkabı ile gümüş rengi el çanta ile podyumda yürüdü.
Ayakkabı 450 TL Çanta 29 TL Elbise 79 TL Ceket 59 TL 
İvana Sert 6 puan - Kemal Doğulu 6 Puan - Nur Yerlitaş 7 Puan - Uğurkan Erez 7 Puan
Toplam 26 Puan www.songuncell.blogspot.com

Emel Özkızıltaş 25 Eylül Giydiği Kıyafet: Kuzeninin düğününe gidiyor konsepti uygulayan Emel, siyah etek kısmı tüllü bir abiye elbise ile siyah küçük el çantası ve siyah topuklu bilekten bağlamalı ayakkabı giyerek çıktı.
Ayakkabı 80 TL Çanta 90 TL Elbise 800 TL
İvana Sert 7 puan - Kemal Doğulu 6 Puan - Nur Yerlitaş 6 Puan - Uğurkan Erez 8 Puan
Toplam 27 Puan

Aycan - Nurcan 25 Eylül Giydiği Kıyafet: Nurcan straptez balık abiye ve koyu mavi bir el çantası ile çıktı. Aycan ise pudra pembesi tüllü büstiyer ve altına aynı renk kalem etek ve beyaz küçük el çantası ile çıktı.
İvana Sert 7 puan - Kemal Doğulu 6 Puan - Nur Yerlitaş 6 Puan - Uğurkan Erez 7 Puan
Toplam 26 Puan

Nihal Candan 25 Eylül Giydiği Kıyafet: Saç defilesine gidiyor konsepti uygulayan Nihal, üst kısmı agaç desenli kollu ve alt tarafı balık etekli elbise giyerek siyah topuklu ve kemer detayı olan bir ayakkabı ve siyah küçük el çanta ile tamamlamıştır.
Ayak 100 TL Elbise 150 TL Çanta 77 TL
İvana Sert 10 puan - Kemal Doğulu 9 Puan - Nur Yerlitaş 10 Puan - Uğurkan Erez 9 Puan
Toplam 38 Puan

Nazlı Hamarat 25 Eylül Giydiği Kıyafet: Konsere gidiyor konsepti ile Nazlı, Askılı sırt dekolteli uzun etekli mavili bir elbise ve kahverengi gri renkli bol taşlı kolye takarak, beyaz küçük el çantası ile kombinini tamamlamıştır.
Ayakkabı 180 TL Elbise 350 TL Çanta 80 TL Kolye 120 TL
İvana Sert 5 puan - Kemal Doğulu 4 Puan - Nur Yerlitaş 5 Puan - Uğurkan Erez 6 Puan
Toplam 20 Puan

Çiğdem Çelik 25 Eylül Giydiği Kıyafet: Çiğdem Beyaz dar ve bol paça bir pantolon ile üzerine beyaz kolsuz bir büstiyer giyerek siyah el çanta ve beyaz apartman topuklu bir ayakkabı gierek kombini tamamladı.
Ayak 90 TL Pantolon 80 TL Çanta 140 TL Body 45 TL
İvana Sert 6 puan - Kemal Doğulu 5 Puan - Nur Yerlitaş 6 Puan - Uğurkan Erez 8 Puan
Toplam 25 Puan

Özden Cerrahoğlu 25 Eylül Giydiği Kıyafet: Siyah deri askılı mini bir elbise ve üzerine siyah ceket giyerek elbise altına siyah arka kısmı çizgi çizgi desenli bir çorap giyen Özden siyah stiletto ayakkabı ile davul şeklinde bir çanta ile çıktı.
Ayakkabı 150 TL Elbise 200 TL Ceket 250 TL Çanta 500 TL Çorap 15 TL
İvana Sert 10 puan - Kemal Doğulu 10 Puan - Nur Yerlitaş 10 Puan - Uğurkan Erez 10 Puan
Toplam 40 Puan

Didem Akın 25 Eylül Giydiği Kıyafet: Bordo kalın askılı bel kısmının arkası açık bir abiye elbise ile siyah el çantası ile kombinini tamamlayan Didem podyum yürüyüşünü tamamladı.
Ayakkabı 220 TL Çanta 50 TL Elbise 600 TL Takı 30 TL
İvana Sert 6 puan - Kemal Doğulu 6 Puan - Nur Yerlitaş 5 Puan - Uğurkan Erez 8 Puan
Toplam 25 Puan

Ayşenur Balcı 25 Eylül Giydiği Kıyafet: 
İvana Sert .. puan - Kemal Doğulu .. Puan - Nur Yerlitaş .. Puan - Uğurkan Erez .. Puan
Toplam .. Puan

İşte Benim Stilim All Star 25 Eylül Cuma, günü yayınlanan bölümde yarışmacılar giydikleri kıyafetler ile podyum yürüyüşlerini yaptılar ve jürinin değerlendirmesini aldılar. Jüri üyesi olan Kemal Doğulu, Nur Yerlitaş ve İvana Sert bir bir sahneye çıkan yarışmacıları değerlendirdiler.

Sizce Bu Günün En Güzel Giyineni Kim?
www.songuncell.blogspot.com
Didem Akın Kimdir>>
Nazlı Hamarat Kimdir>>
Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>

işte benim stilim 25 eylülde giyilen kıyafetler, işte benim stilim cuma günü giyilen kıyafetler, iste benim stilimde giyilen kiyafetler, iste benim stilim 25 eylül aysenur balci kiyafetleri, 25 eylülde nihal candan ne giydi, iste benim stilimde bugün kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler ne giydi kac puan aldi, işte benim stilimde kim kaç puan aldı, işte benim stilim 25 eylül alınan puanlar, 25 eylül günün en kötüsü kim oldu,

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top