kemal-dogulu-kor-degilim-sarkisi
KEMAL DOĞULU KÖR DEĞİLİM ŞARKISI
www.songuncell.blogspot.com'a aittir 
TV8 de yayınlanan İşte Benim Stilim yarışmasının yakışıklı jüri üyesi Kemal Doğulu yarışmadaki başarısının yanında müzik kariyerini de devam ettirmektedir. Kemal Doğulu son çıkardığı Duygusal isimli albümü ile oldukça başarılı olmuş ve şarkıları ile de dillerde dolanmaya devam etmektedir. Yakışıklı jüri üyesi Kemal Doğulu Duygusal isimli albümündeki şarkılarını İşte Benim Stilim All Star yarışmasında seslendirmeye devam etmektedir. 25 Eylül Cuma günü ekrana gelen İşte Benim Stilimde yarışmacıların performanslarının yanı sıra Kemal Doğulu da seslendirdiği Kör Değilim şarkısı ile geceye damga vurdu. Kör Değilim şarkısını yarışmada seslendiren Kemal Doğulu izleyici tarafından oldukça beğenilmiştir. Bizde sizlere bu yazımızda Kemal Doğulu Kör Değilim şarkı sözlerini derledik.

KEMAL DOĞULU DUYGUSAL ALBÜM ŞARKILARI>>>

Kemal Doğulu Kör Değilim Şarkı Sözleri

Belki Farklıdır Dedim Meğer
Uymuşum Şeytana
Yine Kırık Bir Kalp Elimde
Kalmışım Ortada
Zorum Neymiş Ki
Atmışım Kendimi Yoluna
Koca Yüreğimi Oyalamışım
Bir Hiç Uğruna
Ne Yapmışım Ki Ben
Deyip Bana Habersizi Oyna
Sanki Bilmiyor Seveni Hadi
Uydur Bir Yalan Daha
Ben Kör Değilim Örtme Üzerimi
Masalla Kanmam inanmam
Nankör Değilim Senin Gibi Yok
Sayamam Unutamam

kemal doğulu kör değilim şarkısı, kemal dogulu kor degilim sarki sozleri, kemal dogulu kör degilim sarki sozleri, kemal doğulu işte benim stilimde söylediği şarkı, kemal doğulu 25 eylül işte benim stilimde söylediği şarkı, işte benim stilim yeni bölümde kemal doğulunun şarkısı,

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top