ziynet-sali-mevsimsizsin-sarki-sozleri
ZİYNET SALİ MEVSİMSİZSİN ŞARKISI

Başarılı ve güzel sanatçı Ziynet Sali yeni albümü ile tüm müzik marketlerde yerini aldı. Birbirinden güzel şarkılara imza atan Ziynet Sali No:6 adını verdiği yeni albümünün ilk klip çalışmasınıda yayınlayarak sevenleri ile buluşturdu. 11 şarkının yer aldığı no:6 albümü için Ziynet Sali birbirinden başarılı isimlerle çalışarak güzel bir albüm ortaya çıkarmıştır. Ziynet Sali albümün çıkış parçası olarak Mevsimsizsin adlı şarkıyı seçmiş ve bu şarkıyı kliplendirmiştir. Şimdi tüm müzik kanallarında yayınlanmaya başlayan Ziynet Sali Mevsimsizsin şarkısı oldukça beğeni toplamış ve dinlenmeye başlamıştır. Bizde sizler için bu yazımızda Ziynet Sali yeni albüm şarkısı olan Mevsimsizsin şarkısının sözlerini derledik. İşte Ziynet Sali Mevsimsizsin şarkısı ve sözleri...

ZİYNET SALİ NO:6 ALBÜM ŞARKILARI>>

Ziynet Sali Mevsimsizsin Şarkı Sözleri
Kendimi attım kucağına aşkın
Bugünleri de gördüm ya şükür
Yollar bizim dört teker üstü
Şimdi nereye istersen sür
Sarı gün yüzü mavi gökyüzü
Terside olur bozulmaz büyü
Mevsimsizim istisnasız
Nereye istersen gelirim ben
Unutturdun bana evvelimi, dertlerimi
Ben sarsam susardı konuşturdun katilimi
Benden sana söz Bende bulucam katilini
Aradığım yerde aklındayım
Yıldızların altındayım
Gözümün feri canınım içi
Sade seninim sen istersen
Paradan puldan kuldanmıdır
Aşktan meşkten yaştanmıdır
Bi telaş hali hoppala güm güm
Kafanı değiştir her yer bizim
Unutturdun bana evvelimi, dertlerimi
Ben sarsam susardı konuşturdun katilimi
Benden sana söz Bende bulucam katilini
Sarı gün yüzü mavi gökyüzü
Terside olur bozulmaz büyü
Mevsimsizim istisnasız
Nereye istersen gelirim ben
Unutturdun bana evvelimi, dertlerimi
Ben sarsam susardı konuşturdun katilimi
Benden sana söz Bende bulucam katilini

ziynet sali yeni albümü, ziynet sali no:6 albüm şarkıları, ziynet sali mevsimsizsin şarkısı, ziynet sali mevsimsizsin şarkı sözleri, ziynet sali yeni klip şarkısı, ziynet sali mevsimsizsin sarki sozleri, ziynet sali yeni şarkısının sözleri, mevsimsizsin sarkisinin sozleri

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top