İŞTE BENİM STİLİMDE 30 NİSAN KİM NE GİYDİ

İşte Benim Stilim yarışması yeni bölüm ile bugün ekranlarda oldu. 30 Nisan Perşembe günü ekrana gelen sevilen yarışmada yarışmacılar yine birbirinden güzel kıyafetlerle sahneye çıktılar. 

Bir haftanın daha sonuna gelindiği İşte Benim Stilim yarışmasında bugün 30 Nisan Perşembe günü yeni bölümü ile ekrana geldi. Hergün gündüz kuşağında ekranlara gelen sevilen yarışmada yarışmacılar değişik konseptler uygulayarak, o konsepte uygun kıyafetler giymeye çalışıyorlar ve jüriden yıldız almaya çalışıyorlar.

İşte Benim Stilimde hergün giyilen kıyafetler izleyiciler tarafından oldukça merak edilmektedir. Bugün 30 Nisan Perşembe günü yeni bölümü ile ekrana gelen İşte Benim Stilimde bugün kim ne giydi ve kimler yıldız aldı gibi merak edilen bilgileri yazımızın devamında bulabilirsiniz.

İşte Benim Stilim 30 Nisanda Giyilen Kıyafetler
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim 30 Nisan Gülşah Yılmaz Kıyafetleri: 

İşte Benim Stilim 30 Nisan Cerem Güngüz Kıyafetleri: 

İşte Benim Stilim 30 Nisan Didem Ezgi Akın Kıyafetleri:

İşte Benim Stilim 30 Nisan Mihriban Akgül Kıyafetleri: 

İşte Benim Stilim 30 Nisan Sima Şerafetinova Kıyafetleri: 

İşte Benim Stilim 30 Nisan Sinem Umaş Kıyafetleri: 

İşte Benim Stilim 30 Nisan Büşra Eyen Siral Kıyafetleri: 

İşte Benim Stilim 30 Nisan Elçin Kayadibi Kıyafetleri:

İşte Benim Stilim 30 Nisan Tümay Tali Kıyafetleri:

İşte Benim Stilim 30 Nisan Ezgi Ünal Kıyafetleri:


İşte Benim Stilim 30 Nisan Perşembe günü ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri kıyafetler yukarıdaki gibidir. Yarışmacıların giydikleri hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir
işte benim sitilim bugün kim ne giydi, işte benim stilimde giyilen kıyafetler, işte benim sitilim 30 nisan kıyafetleri, iste benim stilim 30 nisan kimler ne giydi, 30 nisanda işte benim stilimdeki kiyafetler, iste benim sitilim 30 nisan kiyafetleri, işte benim stilim 30 nisan perşembe kimler yıldız aldı, iste benim stilimde 30 nisan kim yildiz aldi

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top