İŞTE BENİM STİLİMDE 20 NİSAN KİM NE GİYDİ

Geçtiğimiz hafta 17 Nisan Cuma akşamı İşte Benim Stilim de Neda'nın elenmesinin ardından yeni bir haftaya girilen sevilen yarışma bugün 20 Nisan Pazartesi günü yeni bölümü ile ekrana geldi. Hergün gündüz kuşağında ekranlara gelen sevilen yarışmada yarışmacılar değişik konseptler uygulayarak, o konsepte uygun kıyafetler giymeye çalışıyorlar ve jüriden yıldız almaya çalışıyorlar.

İşte Benim Stilimde hergün giyilen kıyafetler izleyiciler tarafından oldukça merak edilmektedir. Bugün 20 Nisan Pazartesi günü yeni bölümü ile ekrana gelen İşte Benim Stilimde bugün kim ne giydi ve kimler yıldız aldı gibi merak edilen bilgileri yazımızın devamında bulabilirsiniz.

İşte Benim Stilim 20 Nisanda Giyilen Kıyafetler
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim 20 Nisan Gülşah Yılmaz Kıyafetleri: Gülşah bugün siyah ispanyol paça pantolon, siyah bir bluz ve kahverengi tonlarda olan uzun önden kemerle kapalı bir ceket giydi, kırmızı çanta ile podyuma çıktı ve yıldız aldı.

İşte Benim Stilim 20 Nisan Cerem Güngüz Kıyafetleri: Cerem bugün sahneye, siyah mini etek, beyaz uzun kol gömlek ve siyah kravat, siyah uzun dizlere kadar çorap ve siyah topuklu ayakkabı ile podyum yürüyüşünü gerçekleştirdi. yıldız alamadı

İşte Benim Stilim 20 Nisan Didem Ezgi Akın Kıyafetleri: Didem bugün, mor askılı dar kalem tarzı ve diz altı bir elbise ile pudra rengi stiletto ayakkabı ile aynı renk küçük bir çanta taktı. 

İşte Benim Stilim 20 Nisan Mihriban Akgül Kıyafetleri: 

İşte Benim Stilim 20 Nisan Sima Şerafetinova Kıyafetleri: 

İşte Benim Stilim 20 Nisan Sinem Umaş Kıyafetleri: 

İşte Benim Stilim 20 Nisan Büşra Eyen Siral Kıyafetleri: 

İşte Benim Stilim 20 Nisan Şilan Makal Kıyafetleri: 

İşte Benim Stilim 20 Nisan Elçin Kayadibi Kıyafetleri:

İşte Benim Stilim 20 Nisan Tümay Tali Kıyafetleri:

İşte Benim Stilim 20 Nisan Ezgi Ünal Kıyafetleri:


İşte Benim Stilim 20 Nisan Pazartesi günü ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri kıyafetler yukarıdaki gibidir. Yarışmacıların giydikleri hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir
işte benim sitilim bugün kim ne giydi, işte benim stilimde giyilen kıyafetler, işte benim sitilim 20 nisan kıyafetleri, iste benim stilim 20 nisan kimler ne giydi, 20 nisanda işte benim stilimdeki kiyafetler, iste benim sitilim 20 nisan kiyafetleri, işte benim stilim 20 nisan pazartesi kimler yıldız aldı, iste benim stilimde 20 nisan kim yildiz aldi

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top