İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR ARABAYI KİM KAZANDI

Tv8'in 4 sezondur devam eden ve bu sezon All Star olarak ekranlara gelen sevilen moda yarışması İşte Benim Stilim tüm hızıyla devam etmektedir. Hafta içi hergün yayınlanan ve birbirinden güzel kıyafetlerle podyumda yürüyüşlerini gerçekleştirerek jüri karşısında değerlendirmeye girmektedirler. Bayram haftası dolayısıyla bu hafta İşte Benim All Star da eleme olmayacak ve bugün İşte Benim Stilimde ödül gecesi olacaktır. Yani bir hafta boyunca ekrana gelen bölümlerde yarışmacılar kıyafetleri ile aldıkları puanlar toplamında en çok puanı alan yarışmacı son model bir arabanın sahibi olacaktır. Bu hafta İşte Benim Stilimde araba verilecek ve arabanın sahibi kim olacaktır. İşte Benim Stilim All Star da arabayı kim kazanacak sorusu birazdan yanıt bulacak ve ayrıntılar burada olacaktır.

Bu akşam ekrana gelen İşte Benim Stilim All Star da konuk sanatçılarda yer alacak ve bu isimler ise Ümit Besen, Nejat Alp ve Mine Koşan olacaktır. Geceye şarkıları ile renk katacak olan sanatçıların yanısıra bu akşamın konsepti İKON konsepti olacak ve herkes bir ünlüyü canlandıracaktır.

İŞTE BENİM STİLİMDE ARABAYI AYŞEGÜL DOĞAN KAZANDI

İŞTE BİR HAFTA BOYUNCA ALINAN PUANLAR

İşte Benim Stilim All Star da 26 Eylül 2015 Cumartesi günü ödül gecesinde yaşananlar ve yarışmacıların aldığı toplam puanlar burada olacaktır.

İşte Benim Stilimde Kim Kaç Puan Aldı
Nazlı Kayaslan: Gülşen konsepti ile çıktı ve Gülşen'in Bangır Bangır klibindeki kostümü uyguladı.
İvana Sert 9 puan - Kemal Doğulu 9 Puan - Nur Yerlitaş 9 Puan - Uğurkan Erez 10 Puan
Toplam 37 Puan

Ezgi Ünal: Taylor Swift konepti ile çıktı ve Taylor Swift klibindeki kostümü uyguladı.
İvana Sert 9 puan - Kemal Doğulu 8 Puan - Nur Yerlitaş 9 Puan - Uğurkan Erez 9 Puan
Toplam 35 Puan

Nazlı Hamarat: MC Hammer konsepti ile çıktı ve Hammer klibindeki kostümü uyguladı.
İvana Sert 8 puan - Kemal Doğulu 5 Puan - Nur Yerlitaş 6 Puan - Uğurkan Erez 7 Puan
Toplam 26 Puan

Gülşah Yılmaz: Madonna konsepti ile çıktı ve Madonna klibindeki kostümü uyguladı.
İvana Sert 9 puan - Kemal Doğulu 10 Puan - Nur Yerlitaş 9 Puan - Uğurkan Erez 10 Puan
Toplam 38 Puan

Ayşegül Doğan: Ebru Gündeş konsepti ile çıktı ve Ebru Gündeş klibindeki kostümü uyguladı.
İvana Sert 8 puan - Kemal Doğulu 9 Puan - Nur Yerlitaş 8 Puan - Uğurkan Erez 8 Puan
Toplam 33 Puan

Ezgi Baylar: Bob Marley konsepti ile çıktı ve Bob Marley klibindeki kostümü uyguladı.
İvana Sert 9 puan - Kemal Doğulu 8 Puan - Nur Yerlitaş 8 Puan - Uğurkan Erez 9 Puan
Toplam 35 Puan

Didem Akın: Rihanna konsepti ile çıktı ve Rihanna klibindeki kostümü uyguladı.
İvana Sert 6 puan - Kemal Doğulu 6 Puan - Nur Yerlitaş 5 Puan - Uğurkan Erez 6 Puan
Toplam 23 Puan

Ayşenur Balcı: Miley Cyrus konsepti ile çıktı ve Miley Cyrus klibindeki kostümü uyguladı.
İvana Sert 4 puan - Kemal Doğulu 4 Puan - Nur Yerlitaş 5 Puan - Uğurkan Erez 5 Puan
Toplam 18 Puan

Çiğdem Çelik: Grace Jones konsepti ile çıktı ve Grace Jones klibindeki kostümü uyguladı.
İvana Sert 7 puan - Kemal Doğulu 4 Puan - Nur Yerlitaş 7 Puan - Uğurkan Erez 7 Puan
Toplam 25 Puan

Özden Cerrahoğlu: Aysel Gürel konsepti ile çıktı ve Aysel Gürel klibindeki kostümü uyguladı.
İvana Sert 5 puan - Kemal Doğulu 5 Puan - Nur Yerlitaş 6 Puan - Uğurkan Erez 7 Puan
Toplam 23 Puan

Emel Özkızıltaş: Sarah konsepti ile çıktı ve Sarah klibindeki kostümü uyguladı.
İvana Sert 8 puan - Kemal Doğulu 5 Puan - Nur Yerlitaş 6 Puan - Uğurkan Erez 8 Puan
Toplam 27 Puan

Nihal Candan: Lady Gaga konsepti ile çıktı ve Lady Gaga klibindeki kostümü uyguladı.
İvana Sert 10 puan - Kemal Doğulu 10 Puan - Nur Yerlitaş 10 Puan - Uğurkan Erez 10 Puan
Toplam 40 Puan

Ezgi Baylar Kimdir>>
Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>

iste benim stilim all star 26 eylül, iste benim stilim all star 24.bölüm kıyafetleri, iste benim stilim gala gecesi, ibs gala otomobili kim kazandı, ibs 26 eylül ikonlar, ibs nazlı kayaaslan 26 eylül gala gecesi, özden cerrahoğlu gala gecesi, kim elendi, iste benim stilimde arabayi kim kazandi

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top