iste-benim-stilim-kim-elendi
İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR KİM ELENDİ 

İşte Benim Stilim All Starda bir eleme heyecanı daha bu akşam yaşanacak ve bir kişi daha bu akşam yarışmaya veda edecektir. Her hafta bir kişinin elendiği sevilen yarışmada geçen hafta elenen kişi Tuğçe Ergişi olmuştu. Bakalım bu hafta kim elenecek.
Ayrıca bu hafta yarışmada 10 Bin TL'lik ödül yerine son model bir araba verilecektir. Hafta içerisinde giydikleri kıyafetler ile puanlar alan yarışmacılar bu akşam gala gecesinde toplam puanlara bakılarak en çok puan alan yarışmacı arabanın sahibi olacaktır.

26 Eylül Cumartesi akşamı saat 20:00 da başlayacak olan İşte Benim Stilim yeni bölümde bu haftanın ve yarışmanın eleneni belli oldu. Yarışma esnasında tüm ayrıntıları sizlere anlık olarak aktaracağız. Bu haftanın eleme potasına giren isimler ve jürinin kim gitsin kim kalsın konusunda verdiği kararlar ile yarışmada yaşanan tüm ayrıntılar burada olacaktır. İşte bu haftanın eleme gecesinde yaşananlar ve ayrıntılar..

26 EYLÜL İŞTE BENİM STİLİM'DE KİM ELENDİ 

BU HAFTA ELEME OLMAYACAK SADECE ARABAYI KAZANAN BELLİ OLACAK


Jüri Kim Gitsin Dedi 
Nur Yerlitaş ** gitsin dedi.
Kemal Doğulu ** gitsin dedi.
İvana Sert ** gitsin dedi.
Uğurkan Erez ** gitsin dedi.
www.songuncell.blogspot.com 
26 Eylül İşte Benim Stilim All Star Elemeye Kalanlar Kimler
26 Eylül akşamında İşte Benim Stilim 4. gala gecesinde konsept bir ünlüye benzeme konsepti oldu ve yarışmacılar birbirinden güzel kıyafetlerle hünerlerini sergilediler. Gecenin sonunda ise Jürinin oyları ile bir kişi elenen isim oldu.


Ezgi Baylar Kimdir>>
Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>

işte benim stilim all star kim elendi, işte benim stilim bu hafta eleneni kim oldu, 26 eylül iste benim stilimde kim elendi, 26 eylul iste benim stilim all star elenen kim oldu, 26 eylul elenen isim, iste benim stilim 26 eylul eleme gecesi, iste benim stilimde kim elendi, bu hafta iste benim stilimde kim elendi, işte benim stilim nihal mi, nazli mi, gulsah mi elendi,

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top