iste-benim-stilim-kim-elendi
İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR KİM ELENDİ

İşte Benim Stilim All Star da üç hafta geride kaldı ve yarışmanın ilk elenen yarışmacı Maria Surina oldu. Şimdi yarışmada üçüncü elenen bu akşam belli oluyor. 19 Eylül Cumartesi akşamı saat 20:00 da başlayacak olan İşte Benim Stilim yeni bölümde bu haftanın ve yarışmanın eleneni belli oldu. Bilindiği gibi hafta içinde yayınlanan programlarda kötü giyinen ve üzgün surat işareti alanlar direk elemeye kalan isimler olmaktadır.

Bu Hafta içerisinde üzgün surat işareti alan kişiler İkizler, Nazlı Hamarat, Tuğçe Ergişi, Ayşenur Balcı olmuştu. Eleme gecesinde 4 yarışması eleme potasında olmakta ve 4 kişi arasından eleme yapılacaktır. Yarışmada jüri oyları ile potadan çıkan isimler olurken geriye kalan 4 isim ise bu akşam elemeye kalıp aralarından bir kişi bu hafta elenen isim olacaktır. Yarışma esnasında tüm ayrıntıları sizlere anlık olarak aktaracağız.

19 Eylül akşamı ise bu hafta içerisinde eleme potasına giren kişilerden Nazlı Hamarat veya Tuğçe Ergişi iki isimden birisi yarışmaya veda eden isim olacaktır. İşte bu haftanın eleme gecesinde yaşananlar ve ayrıntılar..

19 EYLÜL İŞTE BENİM STİLİM TUĞÇE ERGİŞİ ELENDİ

Jüri Kim Gitsin Dedi
Nur Yerlitaş NAZLI HAMARAT gitsin dedi.
Kemal Doğulu TUĞÇE ERGİŞİ gitsin dedi.
İvana Sert TUĞÇE ERGİŞİ gitsin dedi.
Uğurkan Erez TUĞÇE ERGİŞİ gitsin dedi.
www.songuncell.blogspot.com
19 Eylül İşte Benim Stilim All Star Elemeye Kalanlar Kimler
19 Eylül akşamında İşte Benim Stilim 3. gala gecesinde konsept dans konsepti oldu ve yarışmacılar birbirinden güzel kıyafetlerle hünerlerini sergilediler. Gecenin sonunda ise Jürinin oyları ile Tuğçe Ergişi elenen isim oldu.

Ezgi Baylar Kimdir>>
Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>
www.songuncell.blogspot.com
işte benim stilim all star kim elendi, işte benim stilim ilk hafta eleneni kim oldu, 19 eylül iste benim stilimde kim elendi, 19 eylul iste benim stilim all star elenen kim oldu, 19 eylul elenen isim, iste benim stilim 19 eylul eleme gecesi, iste benim stilimde kim elendi, bu hafta iste benim stilimde kim elendi, işte benim stilim nihal mi, gizem mi, tugçe mi elendi,

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top