iste-benim-stilim-kim-ne-giydi-kac-puan-aldi
16 EYLÜL İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI

Pazartesi, Salı ve Çarşamba saat 15:30'da yayınlanan Perşembe ve Cuma günleri ise 20:00 de yayınlanan sevilen yarışma İşte benim Stilim All Star yeni bölümü ile 16 Eylül 2015 Çarşamba günü ekrana geldi. Bugün yeni bölüm ile ekranlara gelen yarışmadaki kıyafetleri ve ayrıntıları sizlerle paylaşacağız. 16 Eylül 2015 Çarşamba günü yayınlanan İşte Benim Stilim All Star yeni bölümde yarışmacılar yine iddialı kıyafetlerle podyuma çıktılar ve jüriden oy aldılar. Her haftanın sonunda 10 Bin TL ödül verilecek olan yarışmada bugün ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri birbirinden güzel kıyafetleri sizler için derledik ve paylaştık. 16 Eylül 2015 Çarşamba günü İşte Benim Stilim All Star da giyilen kıyafetler. Bugün kim ne giydi detaylar...

16 Eylül İşte Benim Stilimde Kim Ne Giydi Kaç Puan Aldı. 

Gülşah Yılmaz 16 Eylül Giydiği Kıyafet:Gülşah bugün arkadaşlarıyla buluşmaya gidiyor konsepti ile çıktı.Gülşah içine siyah bustiyer, üzerine asker yeşili gömlek tarzı ceket, paçaları fermuarlı siyah pantolon metal kemeri olan ve altına siyah topuklu ayakkabı, ve sırt çantası ile podyuma çıktı.
Bluz: 10 TL     Gömlek:99 TL  Pantalon:99TL   Ayakkabı:750TL Kemer:24TL
İvana Sert 6 Puan - Kemal Doğulu 6 Puan - Nur Yerlitaş 6 Puan
Toplam 18 Puan

Ezgi Ünal 6 Eylül Giydiği Kıyafet:Ezgi siyah beyaz çizgili gömlek altına mini etek ile üzerinede kırmızı manto alarak siyah ayakkabıları ile el çantası ile podyuma çıktı.
Bluz:35TL  Etek:20TL   Ayakkabı:170TL  Çanta :200TL Ceket:130TL Şapka:30TL
İvana Sert 6 Puan - Kemal Doğulu 6 Puan - Nur Yerlitaş 6 Puan
Toplam 18 Puan

Ayşenur Balcı 16 Eylül Giydiği Kıyafet:Ayşenur bugün gri uzun kollu mini kazak elbise ile siyah fermuarlı botları ile çantası ile podyuma çıktı.
İvana Sert .. Puan - Kemal Doğulu .. Puan - Nur Yerlitaş .. Puan
Toplam .. Puan

Nihal Candan 16 Eylül Giydiği Kıyafet:Nihal cafe açılışına gidiyor konsepti ile çıktı.Nihal siyah beyaz çizgili sıfır kalem elbise ve çizgili kutu çanta ve siyah topuklu ayakkabı ile podyuma çıktı.
Elbise: 40  TL   Ayakkabı:100TL  Çanta :100TL Küpe.20TL
İvana Sert .6 Puan - Kemal Doğulu 5 Puan - Nur Yerlitaş  6 Puan
Toplam 17 Puan

Nazlı Hamarat 16 Eylül Giydiği Kıyafet:Nazlı bugün dışarı yemek yemeğe gidiyor konsepti ile yeş,il önü tüllü sıfır kol dekolteli mini elbise ve kırmızı ceket önü taşlı ve beyaz siyah çizgili el çantası ve kırmızı açık ayakkabı ile podyuma çıktı.
Elbise:80TL   Ceket:150  TL  Ayakkabı:180TL  Çanta :80TL  Küpe:10TL
İvana Sert 6 Puan - Kemal Doğulu 6 Puan - Nur Yerlitaş 6 Puan
Toplam 18 Puan

Emel Özkızıltaş 16 Eylül Giydiği Kıyafet:
İvana Sert .. Puan - Kemal Doğulu ..  Puan - Nur Yerlitaş .. Puan
Toplam .. Puan

Tuğçe Ergişi 16 Eylül Giydiği Kıyafet:
İvana Sert .. Puan - Kemal Doğulu .. Puan - Nur Yerlitaş .. Puan
Toplam .. Puan

Nazlı Hamarat 16 Eylül Giydiği Kıyafet:
Ayşegül Doğan 16 Eylül Giydiği Kıyafet:
Gülşah Yılmaz 16 Eylül Giydiği Kıyafet:
Aycan Nurcan 15 Eylül Giydiği Kıyafet:
Nazlı Kayaaslan
İşte Benim Stilim All Star 16 Eylül Çarşamba, günü yayınlanan bölümde yarışmacılar giydikleri kıyafetler ile podyum yürüyüşlerini yaptılar ve jürinin değerlendirmesini aldılar. Jüri üyesi olan Kemal Doğulu, Nur Yerlitaş ve İvana Sert bir bir sahneye çıkan yarışmacıları değerlendirdiler.

Sizce Bu Günün En Güzel Giyineni Kim?

Nazlı Hamarat Kimdir>>
Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>

işte benim stilim 16 eylülde giyilen kıyafetler, işte benim stilim çarşamba günü giyilen kıyafetler, iste benim stilimde giyilen kiyafetler, iste benim stilim 16 eylül aysenur balci kiyafetleri, 16 eylülde nihal candan ne giydi, iste benim stilimde bugün kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler ne giydi kac puan aldi, işte benim stilimde kim kaç puan aldı, işte benim stilim 16 eylül alınan puanlar, 16 eylül günün en kötüsü kim oldu,

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top