cilek-kokusu-8-bolumde-calan-sarki
ÇİLEK KOKUSU 8. BÖLÜMDE ÇALAN ŞARKI

Bu yazın şüphesiz en çok sevilen ve izlenen dizilerinden biri olan Çilek Kokusu dizisi her hafta yeni bölümleri ile devam ederken dizinin izleyici kitlesi her geçen gün artmaktadır. Birbirinden güzel ve yakışıklı oyuncuların yer aldığı Çilek Kokusu dizi oyuncuları arasında Ekin Mert Daymaz, Demet Özdemir, Yusuf Çim ve İdil Sivritepe gibi başarılı bir çok oyuncu yer almaktadır.
Çilek Kokusu dizisi yeni bölümü olan 8. bölüm 12 Ağustos Çarşamba akşamı ekrana geldi. Yeni bölümde ise izleyicinin en çok beğendi sahne Aslı ve Volkan'ın dans ettikleri sahne oldu. Ayrıca dans ederlerken çalan şarkı ise herkesin beğenisini kazanarak anında aranmaya başladı. Volkan Aslı dans ederken çalan Sen Sevda mısın isimli şarkı herkesin diline dolandı. Bizde sizler için bu şarkının sözlerini derledik.

BURAY İSTERSEN ŞARKISI>>

Çilek Kokusu 8. Bölümde Aslı ve Volkan Dans Sahnesinde Çalan Şarkı

Buray - Sen Sevdamısın Şarkı Sözleri 
Umut yok, bir ışık yok gözlerinde,
Ben hala bekleyenim olsun
Ateş yok sıcaklık yok ellerinde
Ben yanarım aşkın sağolsun
Sen kapımı çalan sızım gir içeri
Her zaman başımın üstünde senin yerin
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan
Benim güzel misafirim sen hep hoş geldin
Sen Sevda Mısın Yoksa Yalan Dolan
Püsküllü Belam Olup, Derde Salan
Var Bir Yaşanmamışlık Sanki Özünde,
Benim İçimde Ukte Kalan…
Sen Sevda Mısın Yoksa Yalan Dolan
Püsküllü Belam Olup, Derde Salan
Var Bir Yaşanmamışlık Sanki Özünde,
Benim İçimde Ukte Kalan…
Sen kapımı çalan sızım gir içeri
Her zaman başımın üstünde senin yerin
http://songuncell.blogspot.com
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan
Benim güzel misafirim sen hep hoş geldin
Sen Sevda Mısın Yoksa Yalan Dolan
Püsküllü Belam Olup, Derde Salan
Var Bir Yaşanmamışlık Sanki Özünde,
Benim İçimde Ukte Kalan…
Sen Sevda Mısın Yoksa Yalan Dolan
Püsküllü Belam Olup, Derde Salan
Var Bir Yaşanmamışlık Sanki Özünde,
Benim İçimde Ukte Kalan…

ÇİLEK KOKUSU 11. BÖLÜM KİMSENİN SUÇU YOK ŞARKISI>>

çilek kokusunda çalan şarkı, çilek kokusu aslı volkan dans sahnesinde çalan çarkı, çilek kokusu sen sevdamısın şarkısı, çilek kokusu 8. bölümde çalan şarkı, çilek kokusu yeni bölümde çalan sen sevdamısın şarkısı ve sözleri, cilek kokusu asli volkan dans sarkilari, buray sen sevdamısın şarkı sözleri

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top