İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ...
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir
Son dönemlerde ekranların en çok izlenen yarışmalarından biri olan İşte Benim Stilim 12 Haziran Cuma akşamı sezon finali ile ekranlarda oldu ve yarışmanın kazanan ismi belli olurken birinci olan kişi hem 100 bin liralık ödülün sahibi ve birde Türkiye'nin en tarz kadını ünvanına sahip oldu.

Üç sezondur yayınlanan ve oldukça başarı yakalayan İşte Benim Stilim yarışması dün akşam Sinan Akçıl'ın şarkıları ile izleyenlere keyifli anlar yaşattı. Geriye kalan beş yarışmacı arasından gecenin birincisi ve 3. sezonun birincisi hem en tarz kadın ünvanı hemde büyük ödülün sahibi oldu.

İşte Benim Stilim 3. sezon birincisi kim oldu, bu konu ile ilgili bilgileri sizler için derledik. İşte Benim Stilimde finale kalan 5 isim oldu. Finale kalan isimler Zeynep Karaca, Ezgi Ünal, Gülşah Yılmaz, Çağla Çetinöz ve Şilan Makal isimli yarışmacılar oldu. Peki yarışmayı kim kazandi,


İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİ EZGİ ÜNAL OLDU


İşte Benim Stilim 12 Haziran Hangi Yarışmacı Kaçıncı Oldu?
1. Ezgi Ünal oldu
2. Şilan Makal oldu
3. Çağla Çetinöz oldu
4. Gülşah Yılmaz oldu
5. Zeynep Karaca oldu

Sizce Yarışmayı Kim Kazanır?
İşte Benim Stilim Birincisi Kim Olsun?

işte benim sitilimi kim kazandı, işte benim stilim final, işte benim sitilimi kazanan kim oldu, iste benim stilim birinci kim oldu, işte benim stilimde finalde yaşananlar neler, işte benim stilim kim ne kadar oy aldı, 12 haziran işte benim stilim sms sonuçları, 12 haziran işte benim sitilim oylama sonuclari, iste benim stilim ezgi ünal, iste benim stilim 3. sezon  birincisi kim oldu, iste benim sitilimi kim kazandi,

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top