İŞTE BENİM STİLİMDE 12 HAZİRAN KİM NE GİYDİ 
www.songuncell.blogspot.com'a aittir
Ekranların en çok izlenen programlar arasında olan ve ilgi ile takip edilen sevilen yarışma İşte Benim Stilim yeni bölüm ile 12 Haziran Cuma ekranlarda oldu. İşte Benim stilimde bugün kim ne giydi ve kimler yıldız aldı işte detaylar...

12 Haziran Cuma bugün ekrana gelen İşte Benim Stilimde yarışmacılar yine birbirinden güzel kıyafetlerle izleyenleri büyüledi. Yıldız savaşları yeni bölüm ile bugün ekranlarda oldu. 12 Haziran Cuma günü ekrana gelen sevilen yarışmada yarışmacılar yine birbirinden güzel kıyafetlerle podyuma çıktılar.
Her gün gündüz kuşağında ekranlara gelen sevilen yarışmada yarışmacılar değişik konseptler uygulayarak, o konsepte uygun kıyafetler giymeye çalışıyorlar ve jüriden yıldız almaya çalışıyorlar.

İşte Benim Stilimde her gün giyilen kıyafetler izleyiciler tarafından oldukça merak edilmektedir. Bugün 12 Haziran Cuma günü yeni bölümü ile ekrana gelen İşte Benim Stilimde bugün kim ne giydi ve kimler yıldız aldı gibi merak edilen bilgileri yazımızın devamında bulabilirsiniz.

İşte Benim Stilim 12 Haziran Cuma Giyilen Kıyafetler
www.songuncell.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim 12 Haziran Ezgi Ünal Kıyafetleri:
İşte Benim Stilim 12 Haziran Zeynep Karaca Kıyafetleri:
İşte Benim Stilim 12 Haziran Şilan Makal Kıyafetleri:
İşte Benim Stilim 12 Haziran Çağla Çetinöz Kıyafetleri:
İşte Benim Stilim 12 Haziran Gülşah Yılmaz Kıyafetleri:

İşte Benim Stilim 12 Haziran Cuma günü ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri kıyafetler yukarıdaki gibidir. Yarışmacıların giydikleri hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir
işte benim sitilim bugün cuma kıyafetleri, iste benim stilim 12 haziran kimler ne giydi, 12 haziranda işte benim stilimdeki kiyafetler, iste benim sitilim 12 haziran kiyafetleri, işte benim stilim 12 haziran cuma kimler yıldız aldı, iste benim stilimde 12 haziran cuma kim yildiz aldi, bugün yildiz alanlar kimler, 12 haziran zeynep kıyafetleri, iste benim stilim 122. bölüm kiyafetler, işte benim stilim 121. bölüm

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top