İŞTE BENİM STİLİMDE 8 HAZİRAN KİM NE GİYDİ 
www.songuncell.blogspot.com'a aittir
Ekranların en çok izlenen programlar arasında olan ve ilgi ile takip edilen sevilen yarışma İşte Benim Stilim yeni bölüm ile 8 Haziran Pazartesi ekranlarda oldu. İşte Benim stilimde bugün kim ne giydi ve kimler yıldız aldı işte detaylar...

8 Haziran Pazartesi bugün ekrana gelen İşte Benim Stilimde yarışmacılar yine birbirinden güzel kıyafetlerle izleyenleri büyüledi. Yıldız savaşları yeni bölüm ile bugün ekranlarda oldu. 8 Haziran Pazartesi günü ekrana gelen sevilen yarışmada yarışmacılar yine birbirinden güzel kıyafetlerle podyuma çıktılar.
Her gün gündüz kuşağında ekranlara gelen sevilen yarışmada yarışmacılar değişik konseptler uygulayarak, o konsepte uygun kıyafetler giymeye çalışıyorlar ve jüriden yıldız almaya çalışıyorlar.

İşte Benim Stilimde her gün giyilen kıyafetler izleyiciler tarafından oldukça merak edilmektedir. Bugün 8 Haziran Pazartesi günü yeni bölümü ile ekrana gelen İşte Benim Stilimde bugün kim ne giydi ve kimler yıldız aldı gibi merak edilen bilgileri yazımızın devamında bulabilirsiniz.

5 HAZİRAN KİM ELENDİ>>>

İşte Benim Stilim 8 Haziran Cuma Giyilen Kıyafetler
www.songuncell.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim 8 Haziran Ezgi Ünal Kıyafetleri: Ezgi bugün saks mavisi yüksek bel ispanyol paça pantolon üzerine beyaz sıfır kol bluz, beyaz ceket, boynuna mavi beyaz fular kırmızı el çantası ve siyah topuklu ayakkabı giyerek podyumda yürüdü.EZGİ YILDIZ ALAMADI

İşte Benim Stilim 8 Haziran Zeynep Karaca Kıyafetleri: Zeynep bugün askılı pudra pembesi ve asker yeşilli tulum giyerek pudra pembesi topuklu açık ayakkabı giyerek ve mavi çanta ile podyumda yürüyüşünü gerçekleştirdi.
ZEYNEP YILDIZ ALAMADI

İşte Benim Stilim 8 Haziran Şilan Makal Kıyafetleri: Şilan bugün mor fıstık yeşili deri önden fermuarlı bluz ve beyaz arkadan fermuarlı mini etek giyerek, bordo stiletto ve mor yeşil renginde çanta ile podyuma çıktı.
ŞİLAN YILDIZ ALAMADI.

İşte Benim Stilim 8 Haziran Çağla Çetinöz Kıyafetleri: Çağla bugün siyah bluz ve siyah beyaz kareli mini etek üzerine de deri ceket alarak tamamlamış.Bordo topuklu ayakkabı giyerek siyah omuzdan çanta takarak podyuma çıktı. ÇAĞLA YILDIZ ALAMADI

İşte Benim Stilim 8 Haziran Gülşah Yılmaz Kıyafetleri: Gülşah bugün beyaz uzun kollu fırfırlı gömlek ve ispanyol paça kot pantolon giyerek bronz renginde çanta ve topuklu ayakkabı ile tamamlayarak podyuma çıktı.
GÜLŞAH YILDIZ ALDI.


İşte Benim Stilim 8 Haziran Pazartesi günü ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri kıyafetler yukarıdaki gibidir. Yarışmacıların giydikleri hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir
işte benim sitilim bugün cuma kıyafetleri, iste benim stilim 8 haziran kimler ne giydi, 8 haziranda işte benim stilimdeki kiyafetler, iste benim sitilim 8 haziran kiyafetleri, işte benim stilim 8 haziran cuma kimler yıldız aldı, iste benim stilimde 8 haziran cuma kim yildiz aldi, bugün yildiz alanlar kimler, 8 haziran zeynep kıyafetleri, iste benim stilim 122. bölüm kiyafetler, işte benim stilim 121. bölüm

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top