İŞTE BENİM STİLİM ZEYNEP KARACA
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir
TV8'in başarılı yarışmalarından olan İşte Benim Stilim tüm hızı ile devam etmekte ve yarışmada elenen isimlerin yerine yeni isimler katılmaya devam etmektedir. Bu hafta iki yeni isim yarışmaya katıldı ve oldukça beğenilerek merak edilmeye başlandı. 

İşte Benim Stilime yeni katılan yarışmacılar ilk günden adından söz ettirmeyi başarmışlardır. Oldukça iddialı olan yeni yarışmacılar hakkındaki bilgileri sizler için derledik. 

İşte Benim Stilim yeni yarışmacıları olan Çağla Çetinöz ve Zeynep Karaca isimli yarışmacılar kendilerine hiç bir yarışmacıyı rakip görmediklerini belirttiler. Jüri üyeleri tarafından da oldukça beğenilen yarışmacılar izleyenlerin de beğenisini toplamıştır. Yarışmaya katıldıkları günden beri Zeynep Karaca kimdir, kaç yaşındadır gibi araştırmalar yapılmaktadır. Bizde sizler için İşte Benim Stilim yeni yarışmacısı olan Zeynep Karaca ile ilgili bilgileri derledik. 

İşte Benim Stilime Yeni Katılan Zeynep Kimdir?

Zeynep Karaca Kimdir
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir
İşte Benim stilim yeni yarışmacılarından olan Zeynep Karaca, 1990 yılında Adıyaman doğumludur. Zeynep Karaca'nın annesi Mardin'li ve arap kökenlidir. Yabancı  bir hava yolu şirketinde çalışan ve daha sonra ayrılan güzel yarışmacı İşte Benim Stilime katıldığı günden beri oldukça beğenilerek yarışmanın favori isimleri arasında yerini almıştır. 

25 yaşında olan güzel yarışmacı Zeynep Karaca, yarışmaya katılarak yarışmayı izlettirmeye geldim diyerek ve herkese meydan okumuştur. Zeynep Karaca hakkındaki düşüncelerinizi yorum bölümünden paylaşabilirsiniz.

Zeynep Karaca Yaşı: 25

işte benim zeynep karaca kimdir, zeynep karaca kimdir kaç yaşında boyu kilosu, zeynep karaca resimleri, işte benim stilim zeynep karaca foto galeri, iste benim stilim zeynep karaca biyografi, işte benim stilimdeki zeynep karaca kaç yaşında ne iş yapıyor,

Zeynep Karaca Resimleri

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top