İŞTE BENİM STİLİMDE 15 MAYIS KİM NE GİYDİ 
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir
Hergün en çok izlenen programlar arasında olan ve ilgi ile takip edilen sevilen yarışma İşte Benim Stilim yeni bölüm ile 15 Mayıs Cuma ekranlarda oldu. İşte Benim stilimde bugün kim ne giydi ve kimler yıldız aldı işte detaylar...

15 Mayıs Cuma bugün ekrana gelen İşte Benim Stilimde yarışmacılar yine birbirinden güzel kıyafetlerle izleyenleri büyüledi. Yıldız savaşları yeni bölüm ile bugün ekranlarda oldu. 15 Mayıs Cuma günü ekrana gelen sevilen yarışmada yarışmacılar yine birbirinden güzel kıyafetlerle podyuma çıktılar.
Hergün gündüz kuşağında ekranlara gelen sevilen yarışmada yarışmacılar değişik konseptler uygulayarak, o konsepte uygun kıyafetler giymeye çalışıyorlar ve jüriden yıldız almaya çalışıyorlar.

İşte Benim Stilimde hergün giyilen kıyafetler izleyiciler tarafından oldukça merak edilmektedir. Bugün 15 Mayıs Cuma günü yeni bölümü ile ekrana gelen İşte Benim Stilimde bugün kim ne giydi ve kimler yıldız aldı gibi merak edilen bilgileri yazımızın devamında bulabilirsiniz.

Çağla Çetinöz Kimdir>>>
Zeynep Karaca Kimdir>>>

İşte Benim Stilim 15 Mayısta Giyilen Kıyafetler

İşte Benim Stilim 15 Mayıs Mihriban Akgül Kıyafetleri: Mihriban 15 Mayıs Cuma günü ablasının sözüne gidiyor konseptini uyguladı.Mihriban'ın kıyafeti ise siyah uzun kollu balon mini elbise etek uçları kırmızı desenlerinde, siyah stiletto ayakkabı, küçük siyah el çantası ile podyuma çıktı.MİHRİBAN YILDIZ ALDI

İşte Benim Stilim 15 Mayıs Ezgi Ünal Kıyafetleri: Ezgi bugün ödül töreninin yemek davetine gidiyor konseptiyle yürüdü.Ezginin kıyafeti ise kırmızı ve siyahlı omuzdan taşlı ve püsküllü  balık elbise, küçük el çantası ve platform topuklu siyah çanta giyerek podyumda yürüdü.EZGİ YILDIZ ALAMADI

İşte Benim Stilim 15 Mayıs Cerem Güngüz Kıyafetleri: Cerem bugün arkadaşının defilesine gidiyor komseptiyle çıktı.Cerem'in kıyafeti ise beyaz arkadan askı detaylı pelerin altına ise beyaz paçaları siyah desenli pantolon, siyah topuklu ayakkabı ve siyah çanta ile tamamlayarak podyumda yürüdü.CEREM YILDIZ ALAMADI 

İşte Benim Stilim 15 Mayıs Sinem Umaş Kıyafetleri: Sinem bugün  İstanbul 'da gece kulübünün açılışına gidiyor konseptini uygulayarak çıktı.Sinem'in kıyafeti ise yarım kol omuz yaprak detaylı siyah dar mini elbise giyerek, siyah uzun çizmeleri ve siyah küçük cüzdan çanta ile podyumda yürüdü.
SİNEM YILDIZ ALAMADI

İşte Benim Stilim 15 Mayıs Gülşah Yılmaz Kıyafetleri: Gülşah bugün arkadaşının defilesine gidiyor konseptiyle yürüdü.Gülşah'ın kıyafeti ise siyah uzun kollu gömlek göbekten bağlamalı siyah önden yırtmaçlı bir mini etek ve siyah uzun çizme ve zincirli siyah çanta ile podyumda yürüyüşünü gerçekleştirdi.GÜLŞAH YILDIZ ALDI

İşte Benim Stilim 15 Mayıs Zeynep Karaca Kıyafetleri: Zeynep bugün Kıbrıs'ta otelde eşiyle akşam yemeğine gidiyor konseptiyle çıktı.Zeyneb'in kıyafeti ise siyah uzun kollu omuzdan detaylı uzun elbise ile taşlı siyah çantası ve siyah platform topuklu ayakkabısı ve siyah bone takarak  podyumda yürüdü.

İşte Benim Stilim 15 Mayıs Sima Şerafetinova Kıyafetleri: Sima 15 Mayıs Cuma günü kıyafeti ise beyaz tişört ve siyah beyaz puantiyeli uzun yüksek bel etek siyah el çantası ve siyah açık ayakkabı giyerek podyumda yürüyüşünü gerçekleştirdi.SİMA YILDIZ ALAMADI

İşte Benim Stilim 15 Mayıs Çiğdem Çetinöz  Kıyafetleri:


İşte Benim Stilim 15 Mayıs Didem Ezgi Akın Kıyafetleri: 

İşte Benim Stilim 15 Mayıs Büşra Eyen Siral Kıyafetleri:

İşte Benim Stilim 15 Mayıs Şilan Makal Kıyafetleri:
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir

İşte Benim Stilim 15 Mayıs Cuma günü ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri kıyafetler yukarıdaki gibidir. Yarışmacıların giydikleri hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir
işte benim sitilim bugün çarşamba kıyafetleri, iste benim stilim 15 mayıs kimler ne giydi, 15 mayısta işte benim stilimdeki kiyafetler, iste benim sitilim 15 mayıs kiyafetleri, işte benim stilim 15 mayıs cuma kimler yıldız aldı, iste benim stilimde 15 mayıs cuma kim yildiz aldi, bugün yildiz alanlar kimler, 15 mayıs sima kıyafetleri, iste benim stilim 105. bölüm kiyafetler, işte benim stilim 110. bölüm

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top