soner sarıkabadayı unuttun mu beni, soner sarıkabadayı yeni şarkısı, soner sarıkabadayının işte benim stilimde söylediği unuttun mu şarkısı, unuttun mu beni sözleri soner sarıkabadayı, soner sarıkabadayı yeni klibi, yüzüme söylesene sarki sozleri, iste benim stilim soner sarikabadayi söylediği sarki

SONER SARIKABADAYI UNUTTUN MU BENİ
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir
Bu güne kadar başarılı bir çok şarkıya ve albüme imza atan sevilen sanatçı Soner Sarıkabadayı yepyeni şarkısı Unuttun mu Beni ile de aynı başarıyı yakalamayı başarmıştır.
Yaptığı şarkıların yanı sıra bir çok sanatçıya da şarkı veren Soner Sarıkabadayı şimdi yeni single albümü olan unuttun beni isimli tek şarkılık albümünü sevenlerinin beğenisine sundu. 

Soner Sarıkabayı, Ozan Çolakoğlu ile birlikte çalışarak ortaya çıkardıkları muhteşem şarkı unuttun mu beni şimdiden herkesin diline dolanmış durumdadır. Bu şarkıya klipte çeken Soner Sarıkabadayı klibi de müzik kanallarında yayınlanmaya başlamıştır. Yazımızın devamında ise Soner Sarıkabadayı'nın yeni olan unuttun beni isimli şarkısının sözlerini bulabilirsiniz.

Soner Sarıkabadayı Unuttun Mu Beni Şarkı Sözleri

Soner Sarıkabadayı - Unuttun Mu Beni
Hasret ağır, ağır gider alınmaz kötü söze
Sanki sağır olmuş kimseyi dinleyemez
Tutulacak sözümde yok benim
Unutulacaklar kapıya dayandı

Senin bir hesabın varsa bile 
Günahlar kapıya dayandı 
Senin bir hesabın varsa bile 
Sorudan ve cevaptan bu gönül usandı 

Kimse yerine sevdi mi seni 
Gölgelerine aldı mı seni 
Şunu bir yüzüme, yüzüme söylesene
Unuttun mu beni
songuncell.blogspot
Kimse yerine sevdi mi seni 
Gölgelerine aldı mı seni 
Şunu bir yüzüme, yüzüme söylesene 
Unuttun mu beni

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top