iste-benim-stilim-all-star-kiyafetleri

20 KASIM İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI

Bugün hem gala gecesi hemde yeni bölümü ile ekranlarda olacak olan İşte Benim Stilim All Starda bugün bir yarışmacı veda ederken gala gecesinden önce son podyum yürüyüşlerini gerçekleştirdiler ve bu haftanın son puanlarını aldılar. Bugün İşte Benim Stilim de bakalım günün en düşük puanını kim alacak ve rozet kime gidecek. Bugün ekrana gelen İşte Benim Stilim All Star yeni bölümünde yarışmacılar yine birbirinden güzel kıyafetler ile podyuma çıktılar ve puanlarını aldılar.

20 Kasım Cuma İşte Benim Stilim All Star yeni bölüm ile ekranlara gelen yarışmadaki kıyafetleri ve ayrıntıları sizlerle paylaşacağız. 20 Kasım Cuma günü yayınlanan İşte Benim Stilim All Star yeni bölümde yarışmacılar yine iddialı kıyafetlerle podyuma çıktılar ve jüriden oy aldılar. Her haftanın sonunda 10 Bin TL ödül verilecek olan yarışmada bugün ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri birbirinden güzel kıyafetleri sizler için derledik ve paylaştık. 20 Kasım 2015 Cuma günü İşte Benim Stilim All Star da giyilen kıyafetler. Bugün kim ne giydi detaylar...

20 Kasım İşte Benim Stilimde Kim Ne Giydi Kaç Puan Aldı

Emel Özkızıltaş 19 Kasım Kıyafeti: Emel siyah kolları transparan tüllü bir bluz ve altına mini bir elbise giyerek siyah el çantası ve siyah önü açık bilekten bağcıklı topuklu ayakkabı giyerek cuma kombinini tamamlamıştır.
Ayakkabı 180 TL Çanta 350 TL Etek 150 TL Bluz 150 TL
Nur Yerlitaş 6 Puan - İvana Sert Puan - Kemal Doğulu 5 Puan
Toplam 17 Puan

Gülşah Yılmaz 19 Kasım Kıyafeti: Kahverengi tonlarında çiçek desenleri olan ve omuz kısmı transparan olan bir abiye giyen Gülşah siyah el çantası ve siyah topuklu ayakkabı ile kombinlemiştir.
Ayakkabı 320 TL Elbise 6000 TL Çanta 69 TL
Nur Yerlitaş 8 Puan - İvana Sert Puan - Kemal Doğulu 7 Puan
Toplam 21 Puan

Sinem Umaş 19 Kasım Kıyafeti: Sinem bugün beyaz gögüs dekolteli bustiyer ve siyah balık etek giyerek siyah el çantası bide siyah topuklu ayakkabı ile kombinini tamamlamıştır.
Ayakkabı 120 TL Elbise 1500 TL Çanta 100 TL
Nur Yerlitaş 6 Puan - İvana Sert .. Puan - Kemal Doğulu .. Puan
Toplam .. Puan

Ezgi Ünal 19 Kasım Kıyafeti: Ezgi bugün, siyah beyaz desenleri olan sıfır kol dekolteli önden yırtmaçlı bir elbise giyerek eline ceket ve topuklu ayakkabı ve el çantası ile podyumda yürüdü.
Ayakkabı 100 TL Elbise 500 TL Çanta 70 TL Ceket:50TL Kolye:100TL
Nur Yerlitaş 6 Puan - İvana Sert Puan - Kemal Doğulu 6 Puan
Toplam 19 Puan

Gülay Hançer 19 Kasım Kıyafeti: Gülay bugün, siyahlar içinde gelerek siyah boğazından yuvarlak askılı ve dekoltesi olan derin bacak yırtmacı olan parıltılı etek kısmı tül ve kuyruklu olan ve siyah el çantası ve siyah topuklu ayakkabı ile cuma şıklığını tamamlayarak kombinini tamamladı.
Ayakkabı 100 TL Elbise 500 TL Çanta 70 TL
Nur Yerlitaş 6 Puan - İvana Sert Puan - Kemal Doğulu 6 Puan
Toplam 19 Puan

Ayşegül Doğan 19 Kasım Kıyafeti: Ayşegül, bugün kırmızılar içinde geldi, kırmızı sıfır kol üstü dantel detaylı altı saten uzun elbise giyerek gri gümüş rengi çanta ve topuklu ayakkabı ile podyuma çıktı.
Ayakkabı 70 TL Elbise 800 TL Çanta 129 TL
Nur Yerlitaş 8 Puan - İvana Sert Puan - Kemal Doğulu 8 Puan
Toplam 25 Puan

Ayşenur Balcı 19 Kasım Kıyafeti: Ayşenur bugün straplez buz mavisi kuyruklu bir elbise ve küçük el çantası ve topuklu ayakkabıları ile kombinini tamamlayarak çıktı.
Ayakkabı .. TL Elbise.. TL Çanta .. TL
Nur Yerlitaş .. Puan - İvana Sert .. Puan - Kemal Doğulu .. Puan
Toplam .. Puan

Özden Cerrahoğlu 19 Kasım Kıyafeti: Özden bugün grıli uzun kollu v yaka pantolonlu tulum giyerek küçük el çantası ve topuklu ayakkabı giyerek kombinini tamamlayarak çıktı.
Ayakkabı .. TL Elbise.. TL Çanta .. TL
Nur Yerlitaş 6 Puan - İvana Sert Puan - Kemal Doğulu 6 Puan
Toplam 19 Puan

Nihal Candan 19 Kasım Kıyafeti: Nihal bugün,siyah askılı üstü pullu derin bacak yırtmaçı olan uzun elbise siyah topuklu ayakkabı ve siyah el çantası giyerek kombinini tamamlayarak çıktı.
Ayakkabı 70 TL Elbise 200 TL Çanta 140 TL
Nur Yerlitaş 6 Puan - İvana Sert Puan - Kemal Doğulu Puan
Toplam 18 Puan

Kıyafetler Eklenecektir...

19 KASIM PERŞEMBE GİYİLEN KIYAFETLER

İşte Benim Stilim All Star 20 Kasım 2015 Cuma, günü yayınlanan bölümde yarışmacılar giydikleri kıyafetler ile podyum yürüyüşlerini yaptılar ve jürinin değerlendirmesini aldılar. Jüri üyesi olan Kemal Doğulu, Nur Yerlitaş ve İvana Sert bir bir sahneye çıkan yarışmacıları değerlendirdiler.

Bu Günün En Güzel Giyineni Kim?

Sinem Umaş Kimdir>>
Zeynep Öztürk Kimdir>>
Sara Koçoğlu Kimdir>>
Ayşenur Balcı Kimdir>>
Ezgi Baylar Kimdir>>
Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>
Melek Balkan Kimdir>>

işte benim stilim 20 kasımda giyilen kıyafetler, işte benim stilim all star cuma günü giyilen kıyafetler, iste benim stilim 20 kasım aysenur balci kiyafetleri, 20 kasımda nihal candan ne giydi, iste benim stilimde bugün kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler ne giydi kac puan aldi, işte benim stilim 20 kasım alınan puanlar, 20 kasım günün en kötüsü kim oldu, 20 kasım işte benim stilimde kim elendi,

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top