olmazsan-olmaz-sarkisi
KİRAZ MEVSİMİNDE ÇALAN OLMAZSAN OLMAZ ŞARKISI

İkinci sezonuna da oldukça başarılı bir giriş yapan sevilen dizi Kiraz Mevsimi yeni bölümleri ile devam etmektedir. Öykü Ayaz aşkı bu sezonda devam ediyor. Kiraz Mevsimi bu hafta da yeni bölümü ile ekrana gelirken dizide çalan müzik yine izleyenlerin dikkatini çekmeyi başardı. Kiraz Mevsimi yeni bölümünde çalan Olmazsan Olmaz isimli şarkı dizinin yeni bölümüne damga vurdu. Güliz Ayla'nın seslendirdiği Olmazsan Olmaz isimli şarkı Kiraz Mevsimi izleyicilerinin beğenisini kazanırken Güliz Ayla kimdir, Güliz Ayla albümü ve şarkıları araştırılmaya başlandı. Bizde sizler için bu yazımızda Güliz Ayla Olmazsan Olmaz şarkısının sözlerini ve sanatçının albümünde yer alan şarkıların listesini derledik. İşte Kiraz Mevsiminde çalan Olmazsan Olmaz şarkısının sözleri

Güliz Ayla Olmazsan Olmaz Şarkı Sözleri

Benim bura afet yeri
Yangında var depremde hangisini anlatayım ki
Kimmiş beni söndürecek
Ateşim dinsin diye okyanusa sığınamam ki
Sarılırım sarılırım bırakmam
Çağırırım çağırırım daha da sensiz yatmam
Olmazsan olmaz büyümez çiçeklerim
Toprağım havalanmaz kurur gider bahçelerim
Ah başıma gelen benim
Aşk oyun ben oyuncak
Söyle emrine amadeyim
Kimmiş beni susturacak
Duysun be dağlar taşlar
Çok seviyorum demiş miydim
Sarılırım sarılırım bırakmam
Çağırırım çağırırım daha da sensiz yatmam
Olmazsan olmaz büyümez çiçeklerim

Söz: Güliz Ayla
Müzik: Güliz Ayla

Güliz Ayla Albüm Şarkıları
1. Güliz Ayla Varsayalım
2. Güliz Ayla Olmazsan Olmaz
3. Güliz Ayla Bahsetmem Lazım
4. Güliz Ayla Harici
5. Güliz Ayla Benim Olmazsan
6. Güliz Ayla Sevgilim
7. Güliz Ayla Yalvarırım
8. Güliz Ayla Canımı Sıkma
9. Güliz Ayla Bazı

kiraz mevsiminde çalan olmazsan olmaz şarkısı, kiraz mevsimi yeni bölümde çalan şarkı, kiraz mavsimi olmazsan olmaz şarkısını kim söylüyor, kiraz mevsimi olmazsan olmaz şarkı sözleri, kiraz mavsimindeki olmazsan olmaz sarkisi sozleri, güliz ayla olmazsan olmaz şarkısı, güliz ayla olmazsan olmaz sarki sozleri, guliz ayla sarki sozleri, kiraz mevsimi guliz ayla sarkisi,

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top