İŞTE BENİM STİLİMDE 8 MAYIS KİM NE GİYDİ 

Bir haftanın daha sonuna gelinen sebvilen yarışma İşte Benim Stilimde bu akşam eleme yaşanacak ve bir kişi elenecek. Eleme öncesi son bölüm olan 102. bölüm ile gündüz kuşağında yayınlanan bölümde bugün yarışmacılar yine podyuma çıktılar.

Hergün en çok izlenen programlar arasında olan ve ilgi ile takip edilen sevilen yarışma İşte Benim Stilim yeni bölüm ile 8 Mayıs Cuma günü ekranlarda oldu. İşte Benim sitilimde bugün kim ne giydi ve kimler yıldız aldı işte detaylar...

8 Mayıs Cuma bugün ekrana gelen İşte Benim Stilimde yarışmacılar yine birbirinden güzel kıyafetlerle izleyenleri büyüledi. Yıldız savaşları yeni bölüm ile bugün ekranlarda oldu. 8 Mayıs Cuma günü ekrana gelen sevilen yarışmada yarışmacılar yine birbirinden güzel kıyafetlerle podyuma çıktılar.
Hergün gündüz kuşağında ekranlara gelen sevilen yarışmada yarışmacılar değişik konseptler uygulayarak, o konsepte uygun kıyafetler giymeye çalışıyorlar ve jüriden yıldız almaya çalışıyorlar.

İşte Benim Stilimde hergün giyilen kıyafetler izleyiciler tarafından oldukça merak edilmektedir. Bugün 8 Mayıs Cuma günü yeni bölümü ile ekrana gelen İşte Benim Stilimde bugün kim ne giydi ve kimler yıldız aldı gibi merak edilen bilgileri yazımızın devamında bulabilirsiniz.

8 MAYIS CUMA KİM ELENDİ>>>

İşte Benim Stilim 8 Mayısta Giyilen Kıyafetler
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim 8 Mayıs Şilan Makal Kıyafetleri: Şilan bugün arkadaşının düğününe gidiyor konseptini uyguladı.Şila'nın bugün ki Kıyafeti ise kısa kollu taşlı bustiyer ve kuyruklu lacivert uzun eteğiyle parlakla gümüş rengi platform topuklu ayakkabı ile siyah parlak el çantasıyla podyumda yürüyüşünü gerçekleştirdi.ŞİLAN YILDIZ ALAMADI

İşte Benim Stilim 8 Mayıs Sima Şerafetinova Kıyafetleri: Sima Şerafetinova bugün,Londra'da çikolata fabrikasının açılışına gidiyor konseptiyle yürüdü.Sima beyaz sıfır kol diz altı elbiseyle siyah pardesü ile siyah eldivenleriyle tamamlayarak yeşil bilekten çanta,siyah steletto ve kafasında siyah şapkayla yürüyüşünü tamamladı.SİMA YILDIZ ALAMADI

İşte Benim Stilim 8 Mayıs Gülşah Yılmaz Kıyafetleri: Gülşah Yılmaz bugün araç firmasının tanıtım kokteyline gidiyor konseptini yaptı.Gülşah,beyaz kol bilekten detaylı bluz ve siyah mini şortla tamamlayarak siyah ince topuklu delikli ayakkabı,siyah kutu şekline çanta giyerek yürüyüşünü gerçekleştirdi.GÜLŞAH YILDIZ ALDI

İşte Benim Stilim 8 Mayıs Cerem Güngüz Kıyafetleri: Cerem kendi nişanına gidiyor konsepti uyguladı.Cerem Güngüz bugün, beyaz bustiyeri bacaktan yırtmaçlı fuşya renginde olan eteği,beyaz çanta,beyaz topluklu ayakkabısı ile podyumda yürüyüşünü gerçeklestirdi. CEREM YILDIZ ALAMADI

İşte Benim Stilim 8 Mayıs Didem Ezgi Akın Kıyafetleri: Didem konseptinde öğle yemeğini arkadaşlarıyla yemeğe gidiyor. Didem bugün, siyah dar mini elbisesi üzerine kot ceketiyle yürüdü.Taba ve turuncu rengindeki açık ayakkabısı ve turuncu omuzdan çanta ve siyah gözlükleriyle kıyafetini tamamladı.
DİDEM YILDIZ ALAMADI

İşte Benim Stilim 8 Mayıs Mihriban Akgül Kıyafetleri: Yarışmanın favori isimlerinden olan Mihriban bugün Moskova da ablasını ziyarete gidiyor konsepti ile podyuma çıktı. Mihriban Cuma günü belden deri kemerli renkli desenli mini gömlek elbise ile siyah bilekten bağlamalı açık topuklu ayakkabı ve koyu mavi püsküllü el çantası ile kombinini tamamlamıştır.MİHRİBAN YILDIZ ALDI

İşte Benim Stilim 8 Mayıs Sinem Umaş Kıyafetleri: Sinem beyaz askılı bluz ve üzerine sarı ceket ile siyah kumaş pantolon siyah ayakkabı ve sarı çanta ile podyuma çıktı. SİNEM YILDIZ ALDI

İşte Benim Stilim 8 Mayıs Tümay Tali Kıyafetleri:


İşte Benim Stilim 8 Mayıs Büşra Eyen Siral Kıyafetleri:

İşte Benim Stilim 8 Mayıs Ezgi Ünal Kıyafetleri: 


İşte Benim Stilim 8 Mayıs Cuma günü ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri kıyafetler yukarıdaki gibidir. Yarışmacıların giydikleri hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir
işte benim sitilim bugün cuma kıyafetleri, iste benim stilim 8 mayıs kimler ne giydi, 8 mayısta işte benim stilimdeki kiyafetler, iste benim sitilim 8 mayıs kiyafetleri, işte benim stilim 8 mayıs cuma kimler yıldız aldı, iste benim stilimde 8 mayıs kim yildiz aldi, bugün yildiz alanlar kimler, 8 mayıs sima kıyafetleri, iste benim stilim 102. bölüm kiyafetler, işte benim stilim 101. bölüm

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top