İŞTE BENİM STİLİMDE 6 MAYIS KİM NE GİYDİ 

Hafta ortasına gelinen ve yarışmacıları eleme heyecanı İşte Benim Stilimde bugün yine yıldız savaşları yaşandı. Hergün en çok izlenen programlar arasında olan ve ilgi ile takip edilen sevilen yarışma İşte Benim Stilim yeni bölüm ile 6 Mayıs Çarşamba günü ekranlarda oldu. İşte Benim sitilimde bugün kim ne giydi ve kimler yıldız aldı işte detaylar...

6 Mayıs Çarşamba bugün ekrana gelen İşte Benim Stilimde yarışmacılar yine birbirinden güzel kıyafetlerle izleyenleri büyüledi. Yıldız savaşları yeni bölüm ile bugün ekranlarda oldu. 6 Mayıs Çarşamba günü ekrana gelen sevilen yarışmada yarışmacılar yine birbirinden güzel kıyafetlerle podyuma çıktılar.
Hergün gündüz kuşağında ekranlara gelen sevilen yarışmada yarışmacılar değişik konseptler uygulayarak, o konsepte uygun kıyafetler giymeye çalışıyorlar ve jüriden yıldız almaya çalışıyorlar.

İşte Benim Stilimde hergün giyilen kıyafetler izleyiciler tarafından oldukça merak edilmektedir. Bugün 6 Mayıs Çarşamba günü yeni bölümü ile ekrana gelen İşte Benim Stilimde bugün kim ne giydi ve kimler yıldız aldı gibi merak edilen bilgileri yazımızın devamında bulabilirsiniz.

İşte Benim Stilim 6 Mayısta Giyilen Kıyafetler
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim 6 Mayıs Mihriban Akgül Kıyafetleri: Mihriban bugün konseptinde moda dergisinin partisine gidiyor. Mihriban, beyaz Eyfel Kule baskılı mini elbise üzerine ise siyah yelek giyerek,siyah omuzdan çanta ve siyah açık ayakkabı ile podyuma çıktı.MİHRİBAN YILDIZ ALDI

İşte Benim Stilim 6 Mayıs Sima Şerafetinova Kıyafetleri:
Sima Şerafetinova bugün beyaz yarım kollu gömlek ve siyah pileli etek,siyah omuzdan çanta, siyah ipli ayakkabıyla tamamlamıştır. SİMA YILDIZ ALDI

İşte Benim Stilim 6 Mayıs Didem Ezgi Akın Kıyafetleri: Didem bugün Bodrum'da akşam yemeğine gidiyor.Kıyafeti ise pembe ve siyah desenli sıfır kol hareketli mini elbise tercih ederek, taş rengi parmak ucu açık ayakkabı, pudra pembesi çanta kullanarak podyumda yürüdü.

İşte Benim Stilim 6 Mayıs Tümay Tali Kıyafetleri:Tümay'ın bugün ki kıyafetinde;siyah yüksel bel ispanyol paçalı pantolunu ve siyah boğazdan bağlamalı bustiyer ve üzerine sarı yelek giyerek küçük siyahlı beyazlı cüzdan çantayla tamamlayarak yürüşünü gerçekleştirdi..TÜMAY YILDIZ ALDI

İşte Benim Stilim 6 Mayıs Sinem Umaş Kıyafetleri: Sinem Umaş bugün oyuncu arkadaşlarının tiyatrosuna gidiyor konseptini uyguladı.
Sinem,bugün beyaz uzun kollu yaka detaylı gömlek, yüksek bel siyah dar paça pantolon giyerek; siyah lugan ayakkabı, siyah küçük el çantası, siyah şapkayla podyumda yürüyüşünü gerçekleştirdi. SİNEM YILDIZ ALAMADI

İşte Benim Stilim 6 Mayıs Gülşah Yılmaz Kıyafetleri: Gülşah'ın bugün ki konseptinde Cunda adasında geziniyor .Gülşah krem rengi ekru transparan detaylı mini elbise tercih etmiştir.Kahverengi ipli sandalet, kahverengi omuzdan çanta ve hasır şapkayla podyuma çıktı.GÜLŞAH YILDIZ ALDI

İşte Benim Stilim 6 Mayıs Cerem Güngüz Kıyafetleri:Cerem bugün konseptinde arkadaşının butik açılışına gidiyor.Cerem koyu su yeşili göbekten bağlamalı gömlek ile mavi nar çiçekli beyaz balon etek giyerek, lacivert burnu açık ayakkabı ve sarı el çantasıyla podyumdaki yürüyüşünü gerçekleştirdi.CEREM YILDIZ ALDI

İşte Benim Stilim 6 Mayıs Büşra Eyen Siral Kıyafetleri: 



İşte Benim Stilim 6 Mayıs Ezgi Ünal Kıyafetleri:




İşte Benim Stilim 6 Mayıs Çarşamba günü ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri kıyafetler yukarıdaki gibidir. Yarışmacıların giydikleri hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir
işte benim sitilim bugün çarşamba kıyafetleri, iste benim stilim 6 mayıs kimler ne giydi, mayısta işte benim stilimdeki kiyafetler, iste benim sitilim 6 mayıs kiyafetleri, işte benim stilim 6 mayıs çarşamba kimler yıldız aldı, iste benim stilimde 6 mayıs kim yildiz aldi, bugün yildiz alanlar kimler, 6 mayıs sima kıyafetleri

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top