İŞTE BENİM STİLİMDE 5 MAYIS KİM NE GİYDİ

Yepyeni bir bölüm ile bugün ekrana gelen İşte Benim Stilim bugün yine birbirinden güzel kıyafetlerle izleyenleri büyüledi. Yeni bölümü ile ekranlara gelen İşte Benim Stilim yarışması 5 Mayıs Salı günü ekrana gelerek yarışmacılar podyum yürüyüşlerini gerçekleştirdiler. Yıldız savaşları yeni bölüm ile bugün ekranlarda oldu. 5 Mayıs Salı günü ekrana gelen sevilen yarışmada yarışmacılar yine birbirinden güzel kıyafetlerle sahneye çıktılar. 

Hergün gündüz kuşağında ekranlara gelen sevilen yarışmada yarışmacılar değişik konseptler uygulayarak, o konsepte uygun kıyafetler giymeye çalışıyorlar ve jüriden yıldız almaya çalışıyorlar.

İşte Benim Stilimde hergün giyilen kıyafetler izleyiciler tarafından oldukça merak edilmektedir. Bugün 5 Mayıs Salı günü yeni bölümü ile ekrana gelen İşte Benim Stilimde bugün kim ne giydi ve kimler yıldız aldı gibi merak edilen bilgileri yazımızın devamında bulabilirsiniz.

İşte Benim Stilim 5 Mayısta Giyilen Kıyafetler
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim 5 Mayıs Mihriban Akgül Kıyafetleri: Mihriban bugün erkek arkadaşıyla kareokeye gidiyor konseptini uyguladı. Mihriban üzerinde siyah ve turuncu dağınık çizgili desenli beyaz bir elbise giymiştir. Mihriban ayakkabı olarak ise turuncu bilekten bağlamalı ve arkadan fermuarlı topuklu ayakkabı ile beyaz küçük el çantası seçerek podyuma çıktı. Yıldız Alamadı.

İşte Benim Stilim 5 Mayıs Sima Şerafetinova Kıyafetleri: Sima Şerafettinova bugün gece kulübüne gidiyorum konseptiyle çıktı. siyah dar elbise ve üzerine ise sarı bir yelekle, siyah zımbalı çanta ve siyah delikli kısa topuklu  bot ile sahneye çıktı.YILDIZ ALAMADI

İşte Benim Stilim 5 Mayıs Cerem Güngüz Kıyafetleri: Cerem bugün sahneye Bodrum sahilinde akşam yürüyüşüne gidiyor. Kombininde Paris yazılı delikli gri bluz ve beyaz yırtık dar paça jean pantolonu ve spor ayakkabısı, pembe neon küçük el çantasıyla podyumda yürüyüşünü gerçekleştirdi.YILDIZ ALAMADI

İşte Benim Stilim 5 Mayıs Didem Ezgi Akın Kıyafetleri: Didem bugün kombininde  iş görüşmesine gidiyor.Didem, Beyaz  şifon sıfır kol bluz, turuncu  yüksek bel kısa paça pantolon, siyah önü açık topuklu ayakkabı ve beyaz el çantasıyla podyuma çıktı.YILDIZ ALAMADI

İşte Benim Stilim 5 Mayıs Tümay Tali Kıyafetleri:Tümay bugün Sahil kenarında ailesi ile gezmeye gidiyor. Sarı trençkot içine siyah şifon bluz, mini kot jean şort ve ten rengi önü açık bilekte ayakkabı, küçük el çantası tercih etmiştir.YILDIZ ALAMADI

İşte Benim Stilim 5 Mayıs Ezgi Ünal Kıyafetleri: Ezgi'nin bugün giydiği kıyafeti; sarı ve lacivert karmaşık renkte bir kısa elbise sarı püsküllü stiletto, siyah çantayla tamamlanmış şekilde boy gösterdi.

İşte Benim Stilim 5 Mayıs Sinem Umaş Kıyafetleri: Kanlıca da yemek yeme konsepti uygulayan Sinem bugün, açık asker yeşili belden lastik kemerli gömlek tarzı bir elbise ve apartman topuklu önü açık hasır, elbisesi ile uyumlu bir ayakkabı, ve koyu bir el çantası ile podyuma çıktı. Yıldız Aldı.

İşte Benim Stilim 5 Mayıs Gülşah Yılmaz Kıyafetleri: 

İşte Benim Stilim 5 Mayıs Büşra Eyen Siral Kıyafetleri: 


İşte Benim Stilim 5 Mayıs Salı günü ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri kıyafetler yukarıdaki gibidir. Yarışmacıların giydikleri hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir
işte benim sitilim bugün kim ne giydi, işte benim stilimde giyilen kıyafetler, işte benim sitilim 5 mayıs salı kıyafetleri, iste benim stilim 5 mayıs kimler ne giydi, 5 mayısta işte benim stilimdeki kiyafetler, iste benim sitilim 5 mayıs kiyafetleri, işte benim stilim 5 mayıs salı kimler yıldız aldı, iste benim stilimde 5 mayıs kim yildiz aldi

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top