gülben ergen oğuzhan koç yeni şarkıları, gulben ergen oguzhan koc askla ayni degil sarki sozleri, oğuzhan koç gülben ergen aşkla aynı degil şarkı sözleri, oğuzhan koçun yeni şarkısı, gülben ergen yeni albümü, gülben ergen oğuzhan koç düet şarkıları, gülben ergen oğuzhan koc klip sarkilari

GÜLBEN ERGEN OĞUZHAN KOÇ YENİ ŞARKI

İlk olarak Çok Güzel Hareketler Bunlar programı ile tanıdığımız ve kısa zamanda sevilen bir isim olan Oğuzhan Koç, yakışıklılığı ve oyunculuk yeteneğinin yanı sıra müzik kariyeri olarak da kendini kanıtlamış bir isim haline gelmiştir. 
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir
Müzik dünyasının sevilen bir diğer ismi Gülben Ergen yeni çıkaracağı albümünde Oğuzhan Koç ile bir düet şarkıya imza attılar. Daha önce de Giden Günlerim Oldu isimli şarkıda düet yapan ve oldukça beğenilen ikili, Gülben Ergen'in yeni albümünde yine bir araya gelerek bir şarkı seslendirdiler. Gülben Ergen ve Oğuzhan Koç Aşkla Aynı Değil isimli şarkıda buluştular.

Oğuzhan Koç ve Gülben Ergen yeni şarkıları aşkla aynı değil isimli şarkının sözleri ve müziği Oğuzhan Koç'a aittir. Şarkının düzenlemesi ise Taşkın Sabah'a aittir. İki başarılı isim Senin Adın Aşkla Aynı Değil adlı şarkıya birde klip çekerek hayranları ile buluşturdular. Yazımızın devamında Gülben Ergen ve Oğuzhan Koç Aşkla Aynı Değil şarkı sözlerini bulabilirsiniz.

Gülben Ergen & Oğuzhan Koç Aşkla Aynı Değil Sözleri

Oğuzhan Koç ft. Gülben Ergen - Aşkla Aynı Değil

Senin adın aşkla aynı değil
Kimseye bitene değin sabretmem
Geri adım atmak hiç bana göre değil
Üzgünüm ölene değin affetmem
Elimde bi tek gururum 
İçimde bi tek umudum 
Yüzümde bir kaç çizgi daha 
Aklım seni unutur elbet 
Yüreğime desem hep ha gayret 
Teselliler yetmez bana İnanmam 
Kim bile bile yok sayar songuncell.blogspot tüm hatalarını, ben saydım 
Göz göre göre gittiğin o kör kuyuları sana anlattım. 
Bir bilene sor gözyaşı biter mi, bi gün akar bi gün dinmez mi? 
Harcadığın bir ömür sana yetmez mi? 

Kim bile bile yok sayar tüm hatalarını, ben saydım 
Göz göre göre gittiğin o kör kuyuları sana anlattım. 
Bir bilene sor gözyaşı biter mi, bi gün akar bi gün dinmez mi? 
Harcadığın bir ömür sana yetmez mi?

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top