İŞTE BENİM STİLİM 16 NİSAN'DA KİM NE GİYDİ

TV8'in en çok izlenen ve sevilen yarışma programlarından biri olan İşte Benim Stilim yarışması hafta içi her gün gündüz kuşağında ekranlara gelmeye devam ediyor. Genellikle bayanlar tarafından büyük ilgi ile izlenen İşte Benim Stilimde bugün 16 Nisan Perşembe günü yine birbirinden güzel kıyafetler giyen yarışmacılar sahneye çıktılar.

Yarışmacılar ekrana gelen yeni bölümlerinde her gün farklı kıyafetler ile ve farklı konseptler ile izleyicinin karşısına çıkmaktadırlar. İşte Benim Stilimde giyilen kıyafetler ve kim ne giydi gibi bilgileri sizlere için paylaşıyoruz. Sunuculuğunu Öykü Serter'in yaptığı fenomen yarışma İşte Benim Stilim yeni bölümü ile 16 Nisan Perşembe günü ekrana geldi ve yarışmacılar muhteşem podyum yürüyüşlerini gerçekleştirdiler.

16 Nisan Perşembe günü yeni bölümü ile ekranlarda olan İşte Benim Stilimdeki yarışmacıların giydikleri kıyafetler oldukça dikkat çekici kıyafetlerdi. İşte Benim Stilim 3. sezon yarışmacıların yer aldığı yeni bölümde bakalım bugün yarışmacılar neler giydi.

İşte Benim Stilim 16  Nisanda Giyilen Kıyafetler
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim 16 Nisan Cerem Güngüz Kıyafetleri: Perşembe günü Cerem yılsonu yemeği konsepti uyguladı. Askılı siyah bluz ve uzun yırtmaçlı siyah bir etek giydi. Serem geniş ve öne doğru dökülen altın rengi bir kolye takarak siyah topuklu ayakkabı ile siyah bir çanta ile sahneye çıktı. Cerem Yıldız aldı.

İşte Benim Stilim 16 Nisan Mihriban Akgül Kıyafetleri: Mihriban'ın bugünkü konsepti Rock Bara gidiyor konsepti oldu. Konseptine uygun olarak siyah beyaz önünde rakam olan bir tişört ve üzerine siyah deri ceket ile siyah kısa mini etek giydi ve çantası ise org şeklinde küçük siyah beyaz bir çanta oldu. Mihriban Yıldız aldı.

İşte Benim Stilim 16 Nisan Sima Şerafetinova Kıyafetleri: Sima siyah mini bir elbise, üzerine beyaz şal şeklinde bir ceket ve dizinden aşağı uzun siyah bir çizme giyerek podyuma çıktı.

İşte Benim Stilim 16 Nisan Neda Poursaeıd Kıyafetleri: Neda Perşembe günü podyuma Turist olarak Hindistan'a gidiyorum konsepti uyguladı. Siyah ve kahverengi tonlarda olan el işlemeli bir pantolon ile üzerine beyaz yakası kapalı olan uzun dizlere kadar uzanan bir gömlek giydi, Neda üstü işlemeli bir sandalet giyerek sahneye çıktı.

İşte Benim Stilim 16 Nisan Sinem Umaş Kıyafetleri: Sinem Umaş Perşembe günü Müzik ödülleri töreni davetine katılma konsepti uyguladı. Sinem siyah gögüs dekolteli sırtı ise açık uzun bir abiye elbise giyerek küçük kare siyah krem rengi bir çanta ile podyuma çıktı. Yıldız alamadı.

İşte Benim Stilim 16 Nisan Büşra Eyen Siral Kıyafetleri: 

İşte Benim Stilim 16 Nisan Şilan Makal Kıyafetleri: 

İşte Benim Stilim 16 Nisan Didem Ezgi Akın Kıyafetleri: 

İşte Benim Stilim 16 Nisan Elçin Kayadibi Kıyafetleri:

İşte Benim Stilim 16 Nisan Gülşah Yılmaz Kıyafetleri: 

İşte Benim Stilim 16 Nisan Tümay Tali Kıyafetleri:

İşte Benim Stilim 16 Nisan Ezgi Ünal Kıyafetleri:


İşte Benim Stilim 16 Nisan Perşembe günü ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri kıyafetler yukarıdaki gibidir. Yarışmacıların giydikleri hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.
bu yazı www.songuncell.blogspot.com'a aittir

işte benim sitilim bugün kim ne giydi, işte benim stilimde giyilen kıyafetler, işte benim sitilim 16 nisan kıyafetleri, iste benim stilim 16 nisan kimler ne giydi, 16 nisanda işte benim stilimdeki kiyafetler, iste benim sitilim 16 nisan kiyafetleri, işte benim stilim 16 nisan perşembe kimler yıldız aldı, iste benim stilimde 16 nisan kim yildiz aldi

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

Teşekkürler yaptığınız yorum için.

 
Güncel Blog © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top